2021-03-09, 20:44
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
MEN VAR BOR DU NÅGONSTANS?!!?

Vart i stockholm bor du den är stor, lova träffas i helgen

Den e så jävla stor den stockholm fyfan visa fittan då
ps: VART BOR DU??????!!!!!! STAD!
2021-03-10, 15:34
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det vore jävligt bra om dom kunde logga sina lögner och sluta lova dejter. Du har helt rätt. Det går inte att få idioter att förstå. Kul att du är lika glad som vanligt.

Helt rätt.

Ska sikta in mig på dem nu och anmäla varenda jävel, nu blir det halva lönen istället en månad, så det blir väl 3 tusen ut max.

Glad? Kan man vara det i detta jobb? Bara idioter och inget hopp om framtiden har man heller.
2021-03-10, 16:31
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Helt rätt.

Ska sikta in mig på dem nu och anmäla varenda jävel, nu blir det halva lönen istället en månad, så det blir väl 3 tusen ut max.

Glad? Kan man vara det i detta jobb? Bara idioter och inget hopp om framtiden har man heller.
Jag ska också göra det. Nu är det nog med slarv.
2021-03-10, 18:49
Medlem
frekkinheads avatar
Ni är för löjliga ni haha. Tror ni att coacherna bryr sig om er och att ni anmäler? Så mycket coach-kuk ni suger fyfan haha. Känner det hela vägen hit ju, hur Felix sitter och runkar och nästan kommer när ni anmäler och han skriver "Ok" och sen nästa dag "Hur tänkte du här egentligen?? SISTA VARNINGEN NU SEN BANNAR VI DIG PERMANENT!" och kommer över hela sin datorskärm. Tänk er det, nästa gång ni tänkte anmäla. Tänk er det.
2021-03-10, 20:06
Medlem
Operatören innan mig hittade på ett nytt namn på player när target frågade vad hon hette, och till och med loggade det. Why

Vilka är comm? JH?
Senast redigerad av canoon 2021-03-10 kl. 20:16.
2021-03-10, 20:37
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Operatören innan mig hittade på ett nytt namn på player när target frågade vad hon hette, och till och med loggade det. Why

Vilka är comm? JH?
Vem gör så?? Vilken jävla idiot
2021-03-10, 20:38
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ni är för löjliga ni haha. Tror ni att coacherna bryr sig om er och att ni anmäler? Så mycket coach-kuk ni suger fyfan haha. Känner det hela vägen hit ju, hur Felix sitter och runkar och nästan kommer när ni anmäler och han skriver "Ok" och sen nästa dag "Hur tänkte du här egentligen?? SISTA VARNINGEN NU SEN BANNAR VI DIG PERMANENT!" och kommer över hela sin datorskärm. Tänk er det, nästa gång ni tänkte anmäla. Tänk er det.

plutt, är du rädd för att få ditt 3dje konto spärrat?
2021-03-10, 20:41
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Anmäler den där Felix också om han inte passar sig Seriöst så hör jag inte av mig till en coach om det inte dyker upp en peddo eller djurknullare. Det händer väldigt sällan som tur är.
2021-03-10, 20:45
Medlem
Citat:
Vem gör så?? Vilken jävla idiot

Ja jag vet inte... eller jo det var ju såklart en från oper. Avskyr dom operatörerna, finns inga operatörer som kan sabba konversationer så jävla mycket som dom gör. Dom borde få nån specialplattform med sina egna targets. Så jävla efterblivna.
2021-03-10, 20:46
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Anmäler den där Felix också om han inte passar sig Seriöst så hör jag inte av mig till en coach om det inte dyker upp en peddo eller djurknullare. Det händer väldigt sällan som tur är.

mer för mig att anmäla då

lovar ni bilder som inte finns, eller bokar möte, eller inte loggar hans bilder så blir det rapport och ska jävlar i komma ihåg ert namn med så jag ska hålla uppkik över er dag och natt.
2021-03-10, 20:48
Medlem
Citat:

Trycker du på report abuse då? Eller svarar du och sen rapporterar?
2021-03-10, 20:49
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Ja jag vet inte... eller jo det var ju såklart en från oper. Avskyr dom operatörerna, finns inga operatörer som kan sabba konversationer så jävla mycket som dom gör. Dom borde få nån specialplattform med sina egna targets. Så jävla efterblivna.

oper..

rapportera uppåt och samla skärmdumpar så cc tar bort dem till slut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in