2021-03-11, 12:58
Medlem
Tanja, Pontus, Therese, stephanie, Nardos , Simon rösta på katti

Judidh katti på Adrian

Emelie på Therese

Joel på Simon

Det innebär att nån av Pedram eller Adrian rösta på Simon
2021-03-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej stephanie är ju närmast therese och simon det har hon varit sen dag 1

fast jag har ju själv hört henne säga att katti är som en mamma för henne och att hon betyder så mycket för henne och blablabla. Men det var ju uppenbart att det inte var så. Tråkigt för henne att det kommer bita henne i röven sen om hon tror att hon och Therese är "vänner".
2021-03-11, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Började titta nu och om jag förstår läget rätt så fick tittarna välja mellan Simon och AD som skulle tävla mot Katti och förloraren lämnar Big Brother?

Riktigt idiotiskt att folk i tråden som har Simon som favorit röstade på Adrian. Jag önskar lite nu att han åker ut på måndag så att alla flashbackare får en käftsmäll trots att han är min favorit. Tänk om Simon står mot Tess och Tanja på måndagsfinalen då finns det en stor risk att han åker pga att röstningen är uppe i över 48 timmar och tjejerna kommer få massa influencerröster.

En annan sak jag vill säga är att om det inte är en twist så är det uppenbart att BB ville ha ut Katti för detta kunde vem som helst förutspå med det menar jag att deltagarna skulle alltid rösta på Katti och om det är en fysisk tävling så har hon inte en chans. Riktigt uppenbart av produktionen.

TACK TACK TACK
Det var det jag sa några inlägg innan! De kommer ångra detta så in i helvete.
Simon är äcklig som fan om det som Nardos säger nu stämmer att han vart fett besviken att han inte fick tävla framför Katti
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Katti kör nu sådan jävla självömkan nu. Dessutom i Taylors ansikte.
Hela gänget är så jävla skenheliga så jag spyr. Den som jag tycker bäst om i denna situation är Nardos. Trodde jag aldrig skulle skriva det.
Nardos är den ärligaste personen i huset!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Catchade ni när Adrian sa till Kati "du ska inte någonstans"

Sa han så? Fan har en känsla att han kommer välja förlora med meningen
Medlem
codemeds avatar
Ponne är överlycklig inombords, ett steg närmre miljonen.
Medlem
Finns klipp på vem som röstade på vem. Emelie röstade på Therese och sa även att hon är medveten om att Tess ogillar henne.
2021-03-11, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nej, du fattar inget, genom att rösta på Kattis så ökar hennes och Simons chanser att bli kvar, varför fattar folk inte det?

jag fattar det men då har hon varit väldigt falsk och bryr sig inte ett skit om katti, hon stod ju o bölade som en unge och "ångrade sig att hon röstat på katti" också så hon säger ju duktigt emot sig själv.
2021-03-11, 13:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nardos är den ärligaste personen i huset!
I den här situationen är det ganska uppenbart
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sa han så? Fan har en känsla att han kommer välja förlora med meningen
Skulle INTE förvåna mig ett dugg om det bli så.....
För man ser en sak han har ÅNGEST!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Inga barn (och vill inte föda några barn) men en hund(katt på riktigt) som heter Cleo. Singel ett bra tag! Själv?

amen vafan, ta detta i pm...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Inga barn (och vill inte föda några barn) men en hund(katt på riktigt) som heter Cleo. Singel ett bra tag! Själv?

men skärp er, detta är ingen kontaktannons, skriv privat till varandra eller pröva annat forum om ni vill leta efter ragg..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in