2021-03-11, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hade jag varit där hade jag röstat på Tanja för de tror kanske att ingen kan förlora mot henne i en utröstning och därför är detta det ända sättet att få ut henne.

Så hade jag oxå tänkt...dock är hon nog jävligt stark!

Hoppas bara det inte blir Simon som åker 😭
Jäkla spänning i detta! Bra BB
2021-03-11, 10:22
Medlem
idiootens avatar
Har dom röstat!? Va stod i brevet!? Faaaan va ute me hunden i 20 min
Medlem
Helvete fick ta en order när brevet kom in. Vilka blev valda att slåss mot varandra?

Vem röstade på vem? Typiskt
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Du har rätt. Läste också det. De har ändrat i efterhand. Kanske skrev de fel, kanske inte?

Man skriver inte fel på en sån grej. Jag förstår helt vad du menar, men man skriver inte "Kommer få lämna Hedemora".

Lämna HEDEMORA, alltså då är det att den deltar till den andra gruppen Skillinagryd eller vad fan dom nu heter. Det är exakt så jag tolkade det imorse, och mest logiskt.
Medlem
FredrickFederleys avatar
Saken är att alla hade röstat med hjärtat om
BB inte berättat konsekvenserna av att förlora så nu kommer vi få se 100% röstande med hjärnan.
2021-03-11, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten

dem blir inkallade i bikten för att rösta så kan ta hela förmiddagen
Medlem
Så dem som sitter säkert får bara rösta på en person var? Eller ska dem rösta två personer som ska möta varandra?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
De blir inkallade i bikten en och en, Nardos är den enda som har röstat hittills vad jag hört. Vi får inte höra bikten.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ja, men i morse stod det nåt om att förloraren hamnar i torpet!
Det står lämna Big Brother i appen
Eller är det nya regler.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Farmen Hedemora och vinnaren blir storbonde.

- Storbonden blir belönad för vinst i tvekampen.

Innan ändring

till - Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Big Brother och vinnaren blir storbonde.

efter ändring

Exakt, ingen kommer lämna BB idag, bara flyttas ut till torpet aka husbilen där patzy sitter ✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det här är ett prank. FINNS ABSOLUT INGEN CHANS. Antingen är det till ett annat ställe, eller typ att personen kommer tillbaka på måndag eller något. Även långsökt pga corona, men definitivt annat rum isåfall.

Dom skrev kommer få lämna Hedemora, jag läste detta specifikt när jag vaknade imorse. Jag är 100% säker då jag kände "This doesnt make sense". Dom ändrade till "Lämna Big Brother". Säkert för spänningens skull.

Jag är 1000000% säker det stod Lämna Hedemora.

Var också inne på att dom kanske inte åker helt, tror det kan vara så att den som "lämnar" hamnar i husvagnen som Jesper och Pontus var i innan dom kom in.

Men sen påmindes jag om att det var en liknande situation förra året där en faktiskt åkte ut på riktigt. Så jag vet inte längre.

Känns ju dock som att husvagnen borde komma till användning igen i en situation som denna, onödigt att ha lagt pengar på den annars.
2021-03-11, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det här är ett prank. FINNS ABSOLUT INGEN CHANS. Antingen är det till ett annat ställe, eller typ att personen kommer tillbaka på måndag eller något. Även långsökt pga corona, men definitivt annat rum isåfall.

Dom skrev kommer få lämna Hedemora, jag läste detta specifikt när jag vaknade imorse. Jag är 100% säker då jag kände "This doesnt make sense". Dom ändrade till "Lämna Big Brother". Säkert för spänningens skull.

Jag är 1000000% säker det stod Lämna Hedemora.

Ja, stämmer, på instagram stod det iaf Lämna Farmen Hedemora. Det är helt korrekt det. Och i appen lämna Big Brother.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in