2021-03-11, 12:53
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Snubben verkar ha duperat hela flashback i brist på andra kandidater, konkurrensen är ju iofs obefintlig. Uttrycket "man tager vad man haver" ligger nära till hands. Så tydligt att folk bara måste ha en favorit

Så jäkla svårt att veta hur genuina folk egentligen är, speciellt när han håller på som du precis uppmärksammade.
Ja jag har svårt för allt Joel säger också. Allt känns planerat inför kamerorna. Att han ska framstå som en sån helyllekille
2021-03-11, 12:54
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Joel fick väl inte ens en varning? Eller du syftar på förra året?

Tänker du på det han sa till Simon igår om att döda honom om han inte slutade stampa? Det fick han ingen varning för, nej.
Medlem
kermiths avatar
Katti kör nu sådan jävla självömkan nu. Dessutom i Taylors ansikte.
Hela gänget är så jävla skenheliga så jag spyr. Den som jag tycker bäst om i denna situation är Nardos. Trodde jag aldrig skulle skriva det.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ja, blir hon autonominerad för ”samejävel” och andra klarar sig med varning för mordhot och våldtäktsskämt så börjar man undra.
Jag tror dock att BB har tänkt att det kommer bli kille mot tjej och har en twist i tävlingen. Det kommer nog inte vara fysiskt hänga i en stock så länge som möjligt, men den som lever får se
Framförallt borde Judith blivit autonominerad när hon sexuellt ofredande Emelie. Men nej de blev bara en varning.
De är skillnad på vem produktionen vill ha ut helt klart.
Medlem
Therese berättat vilka som bor i stockholm som hon kan hänga med efter bb

Simon: va blir det inte en tur till lund med godis bh:n

han hätsar alltid tess så jävla hårt jävla legend
2021-03-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Du har nog inte fattat nånting, hon räddar sig själv och Simon genom att rösta på den svagaste, vad fattar du inte?

Men hon har ju sagt att hon aldrig skulle klara sig/vilja vara utan Katti där inne och har gråtit ögonen ur sig varje måndag som katti hängt löst..Hon säger att Katti är som en mamma för henne och sen hugger hon henne i ryggen utan att blinka. Det är fucked up
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om det är sant att Stephanie röstade på Katti så har jag läst henne fel i flera veckor nu och känner mig lite som en idiot. Jag måste nog tänka om vad jag tycker om henne.

EDIT: Jag trodde Stephanie var närmast Katti efter Simon och Tess, kanske möjligtvis Tanja. Jag antar det är svårt för unga och gamla att vara lojala mot varandra i sådana här spel.

nej stephanie är ju närmast therese och simon det har hon varit sen dag 1
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Framförallt borde Judith blivit autonominerad när hon sexuellt ofredande Emelie. Men nej de blev bara en varning.
De är skillnad på vem produktionen vill ha ut helt klart.

Hade det varit en man som gjort samma sak hade han åkt ut med huvudet före.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hur kan det ens vara möjligt? Känns stört att någon skulle vara mindre populär än Therese!
Therese är uppbackad av två stora IG konton som pushar alla att rösta kvar henne. Ett med 284k följare, ett med 180k följare.
Ett av kontona pushar även för att få ut Simon så fort som möjligt.
2021-03-11, 12:57
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Hade det varit en man som gjort samma sak hade han åkt ut med huvudet före.
Ja lätt!
Helt sjukt.
En man hade kunna polisanmälts för samma sak.
Judith, kvinna och homosexuell får en klapp på axeln istället.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej stephanie är ju närmast therese och simon det har hon varit sen dag 1
Exakt det jag skrev.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men hon har ju sagt att hon aldrig skulle klara sig/vilja vara utan Katti där inne och har gråtit ögonen ur sig varje måndag som katti hängt löst..Hon säger att Katti är som en mamma för henne och sen hugger hon henne i ryggen utan att blinka. Det är fucked up

Nej, du fattar inget, genom att rösta på Kattis så ökar hennes och Simons chanser att bli kvar, varför fattar folk inte det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in