2021-03-11, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Jag tror inte ”hänga stock” är bokstavligen hänga stock.
Tror inte det kommer vara något fysiskt alls.
Jag tror båda kommer ha en ärlig chans att vinna!

Eller så ville produktionen bli av med Kattis för dom visste att hon skulle bli vald och inte klara stocken!
2021-03-11, 12:41
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Tack för sammanfattningen.

Men i Farmen tävlar man aldrig i styrka mellan könen. Fattar inte varför dom skulle göra det nu.

Å så sitter Nardos och snackar Bull shit nu trots att hon själv röstat på Katti (vad ja läst).

Inga problem, vet själv hur frustrerande det är när man kommer in och missat något stort

Nu vet vi ju inte om dom faktiskt ska hänga i en stock, kanske är en lite tvist och inte handlar om något fysiskt alls. Det ska bli spännande att se om produktionen är så dum i huvudet att det faktiskt är en fysisk tävling mellan en hunkig 30-åring och en tant på 60.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Men hallå, det är ju Farmen...tror ni inte att den som förlorar kommer att komma till torpet? Alltså inte åka ut helt och hållet?

Jag tror verkligen det 😅 Och den som vinner får sen utse en förstekämpe som sen får utse en andrekämpe. Men detta är BB man vet aldrig. Får hoppas lite iaf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Stefan/Steffy röstade på kätti väl ?

Yes, och grät och ångrade sig, tough shit bruden, hur tänkte du
2021-03-11, 12:42
Medlem
Anonym396s avatar
Började titta nu och om jag förstår läget rätt så fick tittarna välja mellan Simon och AD som skulle tävla mot Katti och förloraren lämnar Big Brother?

Riktigt idiotiskt att folk i tråden som har Simon som favorit röstade på Adrian. Jag önskar lite nu att han åker ut på måndag så att alla flashbackare får en käftsmäll trots att han är min favorit. Tänk om Simon står mot Tess och Tanja på måndagsfinalen då finns det en stor risk att han åker pga att röstningen är uppe i över 48 timmar och tjejerna kommer få massa influencerröster.

En annan sak jag vill säga är att om det inte är en twist så är det uppenbart att BB ville ha ut Katti för detta kunde vem som helst förutspå med det menar jag att deltagarna skulle alltid rösta på Katti och om det är en fysisk tävling så har hon inte en chans. Riktigt uppenbart av produktionen.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Eller så ville produktionen bli av med Kattis för dom visste att hon skulle bli vald och inte klara stocken!
Ja, blir hon autonominerad för ”samejävel” och andra klarar sig med varning för mordhot och våldtäktsskämt så börjar man undra.
Jag tror dock att BB har tänkt att det kommer bli kille mot tjej och har en twist i tävlingen. Det kommer nog inte vara fysiskt hänga i en stock så länge som möjligt, men den som lever får se
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
De enda röster som vi vet är:
Katti och Stephanie la röst på Adrian
Therese la röst på Katti
Stef röstade på Katti.
2021-03-11, 12:43
Medlem
Rothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minna89
Tror också att det kan vara något helt annat än att de själva ska hänga i en stock.

BB-produktionen måste ju förstå att det är noll underhållningsvärde om det blir en fysisk tävling. Det är ju isf över innan det ens börjat. Hoppas det blir en teoretisk tävling. Vill helst att Katti vinner oavsett.
2021-03-11, 12:44
Medlem
Tycker faktiskt inte Emelie förtjänar Adrian när hon beter sig som hon gör nu! Hon har inte sagt ett ord till honom
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nej precis, därför jag tänker att ”hänga stock” är nån twist på att just hänga stock. Annars hade denna tävling varit dödsdömd för alla tjejer i huset

Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Inga problem, vet själv hur frustrerande det är när man kommer in och missat något stort

Nu vet vi ju inte om dom faktiskt ska hänga i en stock, kanske är en lite tvist och inte handlar om något fysiskt alls. Det ska bli spännande att se om produktionen är så dum i huvudet att det faktiskt är en fysisk tävling mellan en hunkig 30-åring och en tant på 60.
Oavsett va de blir har dom satt Katti i ett enormt underläge.
Hon är helt inställd på att få lämna nu då är man knappast förberedd för nåt annat.
Säg att hon plötsligt ska använda skallen, den omställningen är väldigt svår.
Medlem
Anonym396s avatar
Någon skrev i tråden att Stephanie hade röstat på Katti. Är det sant? Har fler folk hört det?

Hon höll ju på att dö när Katti satt osäkert på flera måndagsfinaler nu.
2021-03-11, 12:45
Medlem
aina08s avatar
Sjukt om någon (nu Katti) ska skickas ut med en skittävling, och så kommer någon deltagare in från förra säsongen... skit om de skulle bli så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in