2021-03-11, 10:24
Medlem
kung.av.julmusts avatar
Beror på hur man menar men med snygga tjejer blir jag typ för kåt så måste pausa typ hela tiden för att inte komma men totalt kan man väl hålla på rätt länge
Citera
2021-03-11, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det är ALLTID okej för tjejer att ni kommer snabbt. Vi fejkar ju av den anledningen - för att få slut på det hela så snabbt som möjligt. Håll inte på och skav i timmar i tjejer! Det uppskattas ej!

HAHA ! min tömning beror helt på hur kvinnan agerar i sexet , när det gått för henne så är det jävligt svårt att hålla sej , även om rekordet i ren tid är kring 40 min , en gång bara för att testa

hårt va det erkänner jag

och fejk är bara att skjuta sej i foten rejält , bättre då att avbryta allt om det inte är ok alla gånger i livet
Citera
2021-03-11, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iq144
HAHA ! min tömning beror helt på hur kvinnan agerar i sexet , när det gått för henne så är det jävligt svårt att hålla sej , även om rekordet i ren tid är kring 40 min , en gång bara för att testa

hårt va det erkänner jag

och fejk är bara att skjuta sej i foten rejält , bättre då att avbryta allt om det inte är ok alla gånger i livet

Jo, kvinnor vet ju det. Det är därför vi fejkar, som sagt. För att ni ska bli färdiga nån gång.
Citera
2021-03-11, 10:33
Bannlyst
Citat:
Jo, kvinnor vet ju det. Det är därför vi fejkar, som sagt. För att ni ska bli färdiga nån gång.

ja måste vara oskönt att skava , dammar mest då
Citera
2021-03-11, 14:11
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:

Bilr lite nyfiken på vad du får ut av den sexuella samvarin med en man. Om något .

Är de oralsex som tilltala? Eller är de mer intimitet oberonde av sexuell stimulans?

Den sexuelle förmågan variera mycket mellan olika tjejer! Man pratar alltid om mn sexuella förmåga hoss män. Men många tjejer klarar inte av att knulla.
Senast redigerad av Flickpojken 2021-03-11 kl. 14:17.
Citera
2021-03-11, 17:09
Medlem
Allt mellan 5min o 1 timme 😊
Citera
2021-03-13, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Everything-Matters
Ja, som frågan lyder så undrar jag till alla killar därute, när ni knullar hur länge klarar ni er innan ni kommer?

Jag tycker om att ha kontroll så jag bestämmer själv när jag kommer, dvs när jag känner mig tillfredsställd och jag tycker om att knulla länge.

Dock så kan det ju hända att man är med nån snygg tjej som får en att komma mkt
snabbare än man egentligen vill. Av nån anledning kan det hända när tjejen är väldigt stel
och att man är i en stressad situation iom olika omständigheter. Egentligen har det inte att göra med
hur snygg tjejen är eftersom jag lyckats ha full kontroll med massvis av sjukt snygga tjejer.
Tror många kan känna igen sig i det.
Är tjejen ful/oattraktiv så brukar kuken inte bli lika hård och man väljer att inte knulla lika länge.
Citera
2021-03-13, 05:16
Bannlyst
tja 4 sek om det är riktigt nice
Citera
2021-03-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Ursäkta men det vi kvinnor bryr oss om är inte hur länge ni kan hålla på innan ni kommer utan hur länge det dröjer innan ni får upp den igen för pass 2.

Enbart jobbigt att köra ut och in i flera timmar, usch! Däremot efter en gemensam orgasm är det skönt att vila, sedan kan ju tjejen börja om rätt snart, kan killen det också är det ett stort plus.
Just så. Märkte dett när jag va ung älskare till flera mogna kvinnor i yngre år.
Rekordet var väl 3 gånger på samma ståndet. Slaknade knappast, och bara en micropaus utan att dra mig ur. Jag va 24, og hon 52.
Citera
2021-07-07, 16:57
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ja, som frågan lyder så undrar jag till alla killar därute, när ni knullar hur länge klarar ni er innan ni kommer?

2-5 minuter
Citera
2022-06-08, 02:37
Medlem
Citat:

Det är olika gång från gång.
Citera
2022-06-08, 02:40
Medlem
In ut sprut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in