2023-02-12, 08:10
Medlem
Det har varierat väldigt mycket:
🫣 Hade ett "icke förhållande" med en 20-årig brud som vägrat ligga med sin sambo så länge att hennes fitta var som en trång oskuld, någon av de första gångerna knullade jag henne inte ens 2 minuter innan satsen var i henne ( kunde helt enkelt inte hålla mig, trotts att hon 2-3 dagar tidigare förklarat hur extremt mycket jag absolut inte fick göra henne med barn 😳 och händer det kommer hon att begå självmord eftersom hon inte kunde göra abort ).
Men hade jag tagit amfetamin kunde det även hände att jag satte på ( företrädesvis penetrerande ) min exfru ( som jag skilde mig från några månader innan jag träffade ovan nämnda 20-åring ) i 13 timmar med endast någon pytteliten vätskepaus 😲

Om min nuvarande tjej ( 10 år yngre 🥰, smal fast kropp 😘 med bröst perverst nära perfektion 😍 och otroligt vackert 🥰 ansikte ) vill bli knullad,' så klarar jag inte så väldans länge 😁 men önskar hon "kärleksfullt umgänge" så brukar jag kunna prestera åtminstone 45 minuter 😊
Citera
2023-02-12, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Jo, kvinnor vet ju det. Det är därför vi fejkar, som sagt. För att ni ska bli färdiga nån gång.
Måste vara helt förfärligt om du känner att du måste fejka.

För mig beror det på hur många gånger man kommer.

Med en väldigt het och sexig babe:

Första gången 3 minuter

Andra gången 10 minuter

Tredje gången 20 minuter

Fjärde gången 30 minuter

Femte gången då måste man vara riktigt motiverad, men det brukar vara kul att verkligen fylla upp bruden med säd.

Om man håller sig tränad och har högt testo så överaskar man ofta kvinnorna positivt. Bara amatörer som kommer en gång.
Citera
2023-02-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Med rätt kvinna så har jag lyckats komma 4 ggr utan att slakna. Det har bara hänt enstaka gånger och det kräver en smått galen tjej också.
Men att komma 2 ggr på rad utan att slakna är inga konstigheter.

Tidsmässigt så brukar jag vilja dra ut på knullet genom att pausa en aning när jag känner att det är svårt att hålla tillbaka. Främst för att man laddar upp ett skönare och större sprut på så sätt.
Timslånga knull är porrigt. Men funkar inte till vardags riktigt, så då blir det mer runt 15-30 min för att lätta på trycket bara..

Samma här, om man har barn i familjen är det snarare 10minuter max, hellre flera gånger än ett längre.

När det är barnfritt kanske det blir 30minuter, gärna lite längre, jag pausar gärna ibland med lite oralt men det funkar inte för oss båda.
Citera
2023-02-12, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Everything-Matters
Ja, som frågan lyder så undrar jag till alla killar därute, när ni knullar hur länge klarar ni er innan ni kommer?

5-10 minuters pumpande, sen är kondomen fylld. Kan dock "ladda om" snabbt och köra en omgång till lite senare. De som snackar om "flera timmar" ljuger och är porrskadade.
Citera
2023-02-12, 22:01
Medlem
1-5 min

Haha ni som säger timmar suger kuk och knullar väl bögröv som inte gör er kåta.

Minns när jag knullade en tjockisbrud en gång då tig de tyo 45minuter och då kämpade jag för att komma.. va ett helvete.

Jag är slut efter bara 30 sekunder sen håller jag ut och kämpar på.

Har däremot fått nästan alla brudar o komma med mina 5 minuters knull så undra va ni gör för fel som håller på i timmar?
Citera
2023-02-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
1-5 min

Haha ni som säger timmar suger kuk och knullar väl bögröv som inte gör er kåta.

Minns när jag knullade en tjockisbrud en gång då tig de tyo 45minuter och då kämpade jag för att komma.. va ett helvete.

Jag är slut efter bara 30 sekunder sen håller jag ut och kämpar på.

Har däremot fått nästan alla brudar o komma med mina 5 minuters knull så undra va ni gör för fel som håller på i timmar?
Kan komma på 2 min i en kvinna om det är så. Men tycker det är häftigare att dra ut på det sköna med flera olika ställningar, använda leksaker, framkalla fontäner, filma m.m..
Citera
2023-02-13, 08:57
Medlem
IT-chefens avatar
Jag har kommit på fem minuter och jag har hållit på i timmar. Med alkohol i kroppen kanske jag inte kan komma alls. Beror mycket på tillfälle, lust, ställningar osv.
Citera
2023-02-17, 11:45
Medlem
Av någon skev anledning så kan jag bara komma när jag knullar doggy, alla andra ställningar så kan jag hålla på hur länge som helst utan problem eller tills konditionen tar slut.

Har fått 100-tals avsugningar i mitt liv och inte en enda brud har lyckats få mig att komma på egen hand, jag skulle gissa på att det är för att man är porrskadad.
Citera
2023-02-17, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
5-10 minuters pumpande, sen är kondomen fylld. Kan dock "ladda om" snabbt och köra en omgång till lite senare. De som snackar om "flera timmar" ljuger och är porrskadade.

Man behöver inte ljuga bara för det, jag kan personligen bara komma om jag knullar doggy, men då går det fort 1-2 minuter sen kan jag inte hålla mig, alla andra ställningar kan jag hålla ut i oändlighet om konditionen tillåter.

Jag har aldrig i mitt liv kommit av en avsugning från en brud i mitt liv, och då har jag ändå fått ganska många, jag måste alltid hjälpa till lite själv för att det ska funka.

Porrskadad? Ja förmodligen.
Lögn? Nej det är det inte.
Citera
2023-02-17, 11:57
Bannlyst
Aldrig en kvinna vill ligga och bli skavknullad i flera timmar. Dom vill ha snabbt pang på.
Dom knullar för avla inte för det är skönt
Citera
2023-03-03, 03:16
Medlem
Miys avatar
Kan knulla i flera dagar om jag vill men brukar oftast komma efter några timmar för tjejens skull.
Citera
2023-03-04, 05:59
Medlem
R.Rs avatar
Kan knulla i timtals. Har snarare svårt för att komma och skulle jag försöka hålla mig skulle jag nog kunna köra på i all evighet. Som tur är så har min sambo inga problem med detta utan uppskattar det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in