Citat:
Ursprungligen postat av
sankmark
Nu hittar du på igen. Tror du verkligen en mördare har tid att reflektera, att OP ser liten ut, i en super stressad situation. "Teorierna" kommer alltmer bort från verkligheten. Minsta sak ska förklaras med någon konstig förklaring, till SE nackdel, och sen behöver den nya förklaringen förklaras. Det är humor.
Nu var det iofs först en 20-25 minuter efter mordet som SE sade detta till väktaren.
Bilden av den liggande statsminintern kan nog ha etsat sig fast i minnet på honom.
Det är ju DU som hittar på när de lyfter fram detta som ett bevis för SEs oskuld.
SE kan ha gjort denna iakttagelse både som GM och vittne vi kan inte säga någonting alls om i vilken roll han uppfattade OP som "liten".
Var SE bara ett vittne så finns absolut inget som tyder på att han var framme vid OP eller LP heller för den delen,
OM vittne var hans verkliga roll så stod han med all sannolikhet på avstånd och betraktade skeendet.
Ja klart att han då uppfattade någon som liten om man ser denna ligga ner på gatan 20 meter bort.
Fast det var knappast så SE menade utan att han såg personen på nära håll kanske ståendes och tittade ner på den liggande OP.
Vilket han kan ha gjort både som vittne och GM.Även om väldigt lite talar för att han som vittne ens var framme i OPs närhet det är bara ett läsa vittnesmålen för att dra den enkla slutsatsen.Jag har heller inte påstått att detta är en sak som talar för SE som GM jag opponerade mig bara mot din lögn att det bevisar SEs oskuld.
Jag har skrivit det förut och skriver det igen du blir mer trovärdig om du bara skriver att du inte alls tror på SE som GM.
Nu hävdar du istället att det inte var han fast det inte finns nåt i materialet som utesluter honom som GM.
Du ljuger och hävdar att det är bevisat att det inte var SE genom att t.ex som i detta fall felaktigt hävda att det faktum att SE sade till väktaren att OP såg "så liten ut" bevisar hans oskuld trots att så verkligen inte är fallet.
Som sagt häpnadsväckande. direkt felaktigt hittepåtrams är vad DU ägnar dig åt.