2021-03-11, 00:50
Medlem
FredrickFederleys avatar
[quote=SphincterAni|75012106]
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley

Ja om det var allt han önskade så hade han och Tanja redan tagit BB 21:s oskuld för längesen.
Antingen vill han inte göra det på TV, eller så väntar han på Therese.
Samtidigt har han läst av henne och vet att hon inte riktigt är där än, men hoppet är det sista som överger en...

Exakt så. Relativt övertygad att han inte vill göra det i TV men det är bara min gissning såklart!
2021-03-11, 00:51
Medlem
kermiths avatar
Fan det är en härlig och episk kväll här på Flashback. Getter, fittor, kukar, psykbryt, hat, kärlek.
Jag känner en sådan vacker värme.
2021-03-11, 00:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
[quote=FredrickFederley|75012100]
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Jaha trodde man kunde diskutera med dig men du är en sån. Då lägger vi till dig på den mentala ignorera-dessa-psykfall listan tillsammans med din like HatarIslam. Puss på dig nu det här är det sista svaret du får av mig i tråden.
👍
2021-03-11, 00:52
Medlem
hydrols avatar
Kommer ni ihåg när big Brother var stort, ett program där deltagarna vart inlåsta i ett hus tillsammans i hundra dagar? Nu när vi dragits med covid-19 i över ett år har vi alla levt den verkligheten.

Varför är detta det minsta intressant nu 2021, är någon villig att dra en pitch?
2021-03-11, 00:55
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Kommer ni ihåg när big Brother var stort, ett program där deltagarna vart inlåsta i ett hus tillsammans i hundra dagar? Nu när vi dragits med covid-19 i över ett år har vi alla levt den verkligheten.

Varför är detta det minsta intressant nu 2021, är någon villig att dra en pitch?

Jag ser det som så att precis som du skriver så har vi alla suttit inlåsta och börjar tappa vettet snart så att ha på BB liven hela tiden i bakgrunden när man jobbar, ja det känns på nåt sätt som att man är på ett kontor igen och sitter bland kollegor och annat folk
2021-03-11, 00:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen, hade hoppats på en kram åtminstone. Sedan kommer ungbögen och förstör.
Han vill vara först på bollen med Taylor

Haha så många cockblockers därinne..
Judith cockblockar Tanja
Pedram cockblockar Tess
Tess har cockblockat Simon och Steph (innan de äntligen fick sin säng)
Joel cockblockar Adrian och Emelie
Nardos cockblockar exakt hela huset
2021-03-11, 00:58
Medlem
Ridnes avatar
Jag hoppas att Adrian lägger in en växel på Emelie innan Måndagen. Om det faller sig så att Tess åker ut och han inte har gjort något move tills dess så kommer säkert Ystad få för sig att han bara tar henne sedan som andrahandsval för att Tess åkt.
2021-03-11, 01:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol

Förutom tävlingarna är det inte det minsta intressant längre då Tv4 pk-havererat detta förut så underhållande program, men just pga Corona plågar man ju sig ändå med live fragment (inte alls som back in the days då man såg allt).
Och precis som i fjol är det den här tråden som är mer underhållande än själva programmet, speciellt i kväll. 😁
2021-03-11, 01:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha så många cockblockers därinne..
Judith cockblockar Tanja
Pedram cockblockar Tess
Tess har cockblockat Simon och Steph (innan de äntligen fick sin säng)
Joel cockblockar Adrian och Emelie
Nardos cockblockar exakt hela huset

Hahaha. BB 2021 kommer vi minnas precis som du skriver. Alla går och lurpassar på varandra så att ingen får sig ett hederligt ligg. Över tre veckor och det ända ännu så länge är.
1. Katti slår en volt på Jeppes kuk
2. Peddo pullar Tanja
3. Simon når vårtgården på Steph.
4. Taylor smyger runt Emelie.

Fan på ett kloster är abbedissan långt mer aktiv och det är mer hanky panky än i BB.
Senast redigerad av kermith 2021-03-11 kl. 01:07.
2021-03-11, 01:11
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas att Adrian lägger in en växel på Emelie innan Måndagen. Om det faller sig så att Tess åker ut och han inte har gjort något move tills dess så kommer säkert Ystad få för sig att han bara tar henne sedan som andrahandsval för att Tess åkt.

tror du han har ett intresse för henne? för alltså jag ser inte att han gillar henne mer än nån annan? är det något jag missat?
2021-03-11, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha. BB 2021 kommer vi minnas precis som du skriver. Alla går och lurpassar på varandra så att ingen får sig ett hederligt ligg. Över tre veckor och det ända ännu så länge är.
1. Katti slår en volt på Jeppes kuk
2. Peddo pullar Tanja
3. Simon når vårtgården på Steph.
4. Taylor smyger runt Emelie.

Fan på ett kloster är abbedissan långt mer aktiv och det är mer hanky panky än i BB.

Ser ni, BB-produktionen? Kermith tvingas gräva fram ett flera timmar gammalt Ridne-inlägg (Ridne har koll) bara för att hålla liv i tråden, inklusive obscena inslag. "Vi bär all skuld" ...
2021-03-11, 01:20
Medlem
Nej God Natt era bråkiga buspojkar hoppas ni får sova gott och att det blir en rolig dag imorgon.
Ma råkes

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in