2021-03-11, 00:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Och sluta att bråka med varandra i tråden nu ...snälla jag känner mig som Katti när hon var fastkedjad med en gormande Pedram.
2021-03-11, 00:43
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Och sluta att bråka med varandra i tråden nu ...snälla jag känner mig som Katti när hon var fastkedjad med en gormande Pedram.
2021-03-11, 00:44
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:

Vänta lite låt oss iaf hålla på i EN MINUT. EN FUCKING MINUT
2021-03-11, 00:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Hehe. Klassiker.
2021-03-11, 00:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
[quote=FredrickFederley|75012031]
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Han hade kunnat knulla Therese och Tanja vid det här laget utan tvekan. Det är inget illa menat med det de är alla unga attraktiva människor
🤣
Men dom enda den lilla inceln Peddot någonsin haft sex med är ju hans getter.
Han skulle ju bara undra vars Tanja och Therese stoppat sina svansar nånstans, och kutryggat lommat iväg muttrande "if i want to fuck, i want a goat BB".
2021-03-11, 00:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det bästa vore om du slutade kommentera mina inlägg. Ta och backa bara. Du och den andra horungen grodan claimar den här tråden som att ni vore ägare eller moderatorer. Bara håll käft from nu så blir det bra.

Sluta skriv efterblivna inlägg så kommer du inte höra ett pip från mig. Skriver du (eller någon annan) något jag inte håller med om så förbehåller jag mig rätten att komma med motargument..

Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Ser du?

Du tror att du har claimat tråden tillsammans med den andra pedofilgubben grodan. Är ni moderatorer här? Äger ni tråden? Ska ni fortsätta hålla på och attackera andra personer som skriver här? Vem tror du att du är att ge order till folk som skriver här?

.. från snubben som precis kallat andra medlemmar för fittor, horungar och pedofilgubbar..

Konsekvent.
2021-03-11, 00:46
Medlem
kermiths avatar
[quote=Hydraulslangen|75012085]
Citat:
🤣
Men dom enda lilla inceln Peddot någonsin haft sex med är ju hans getter.
Han skulle ju bara undra vars Tanja och Therese stoppat sina svansar nånstans, och kutryggat lommat iväg muttrande "if i want to fuck, i want a goat BB".

Aaa fyfan
2021-03-11, 00:46
Medlem
Citat:
ja jag får väl blunda i en minut då
2021-03-11, 00:47
Medlem
FredrickFederleys avatar
[quote=Hydraulslangen|75012085]
Citat:
🤣
Men dom enda lilla inceln Peddot någonsin haft sex med är ju hans getter.

Jaha trodde man kunde diskutera med dig men du är en sån. Då lägger vi till dig på den mentala ignorera-dessa-psykfall listan tillsammans med din like HatarIslam. Puss på dig nu det här är det sista svaret du får av mig i tråden.
2021-03-11, 00:48
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:

Jag hör dig och förstår dig men jag är av åsikten att om Pedram VERKLIGEN ville knulla i huset så hade han gjort det nu. Tror han kommer hålla sig till lite mys och kyssa som mest men den som lever får se

Ja om det var allt han önskade så hade han och Tanja redan tagit BB 21:s oskuld för längesen.
Antingen vill han inte göra det på TV, eller så väntar han på Therese.
Samtidigt har han läst av henne och vet att hon inte riktigt är där än, men hoppet är det sista som överger en...
Senast redigerad av SphincterAni 2021-03-11 kl. 00:50.
2021-03-11, 00:48
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe. Klassiker.

Det kom verkligen från hjärtat han var uppriktigt fed up!
2021-03-11, 00:49
Medlem
Citat:
ja jag får väl blunda i en minut då
Men sen ska ni lyssna på mig innan jag börjar hytta med fingret och äta nudlar samtidigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in