2021-03-11, 11:58
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror ni att det eventuellt finns chans att Adrian väljer att förlora med flit för att tycker synd om Katti? 😕

Ja
2021-03-11, 11:59
Medlem
Den som vinner nu blir storboende och får säkert rädda en av dom som hänger löst imorgon. Om AD vinner kommer han väl rädda Simon? Om Katti vinner räddar hon Steph!!?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Steph och Tess lättade tonlägen nu retar gallfeber på mig. Usch jag är lite av en hemsk människa, haha, men tycker så synd om Katti. Oh well.. skönt att Simon är kvar iaf.
deras ångest över Katti hade verkligen guldfisk minne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Under tävling stänger en idrottsatlet och vinnarskalle av känslorna. Det enda som finns i hans huvud under tävlingen är: ”VINN”. Det får du se snart!

Det hoppas jag på! Annars är det riktigt synd
2021-03-11, 12:00
Medlem
Meeeen uuuuuusch nu säger Steffi att Therese är EN SANN vän för att hon berättade om "alkisgrejen"....alltså hur korkad kan man bli? Dessutom säger hon "om tittarna inte tycker om dig så är de dumma i huvudet" nej fan vad hon sjunker i mina ögon nu...
Medlem
Citat:
Tidigare fick de in ett brev om att alla i huset skulle rösta på någon av de som hänger löst som ska delta i en duell där de ska hänga i en stock. Den som förlorar duellen får enligt brevet lämna huset och den som vinner blir storbonde. Katti fick flest röster. Nu väntar vi på beskedet om det blir Simon eller AD som får möta henne. Så ja, hon är medveten om att hon med största sannolikhet förlorar. Därav hennes tårar.

Tusen tack! Fick man se vem de röstade på och en motivering till det?
Hörde att Steph och Simon röstade på katti men vem röstade alla andra på?
Medlem
Nu vill jag fan se filmklipps bevis på den där Alkis grejen. Jag vill höra att Emelie sa att Steffi är Alkis.
Jag har aldrig sätt de och hört dom orden
Medlem
Okej, Steph är en naiv människa. Att Tess golade om hela alkisgrejen är tydligen det snällaste någon gjort mot Steph någonsin. Det roliga är att det enda Tess hade i åtanke var att få folk emot Emelie, inte för att vara genuint snäll mot Steph haha.
2021-03-11, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vi kommer att få se i kvällens avsnitt men hon sa att hon vill att Simon blir storbonde och hon röstade baserat på vem hon vill ska bli storbonde. Så allt tyder på att hon röstade på Simon. Men återstår att se

Vad man hörde nu så ville hon INTE att han skulle bli det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Meeeen uuuuuusch nu säger Steffi att Therese är EN SANN vän för att hon berättade om "alkisgrejen"....alltså hur korkad kan man bli? Dessutom säger hon "om tittarna inte tycker om dig så är de dumma i huvudet" nej fan vad hon sjunker i mina ögon nu...

Aldrig förstått grejen med Steph, tycker båda Tess och Steph är riktigt tråkiga människor
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du kan säkert ha rätt men även fel har en känsla av att therese kan överraska tror hon är årets jassa som hänger sg kvar som en jävla irriterande igel som man aldrig blir av med vill också ha ut tess så tänk ite att jag fösöker nåt spel fr att rädda henne

Ingen är ju hugget i sten förstås. Jag gamblar lite, men väldigt lite. Man cruisar runt på fejjan Discord etc. Jag visste att Katti skulle vara kvar i måndags exempelvis för man känner lite på stämningen.
Medlem
Citat:
Steph och Tess lättade tonlägen nu retar gallfeber på mig. Usch jag är lite av en hemsk människa, haha, men tycker så synd om Katti. Oh well.. skönt att Simon är kvar iaf.

+1 de beter sig just nu som hyenor.."vi tänkte rätt som tog den svagaste"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in