2021-03-11, 00:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du ÄR ju en simp, det är inget elakt som jag kallar dig för utan anledning. Det är vad du är, det hävdar ju du själv oavsett vad du tycker och tänker om det. Där är problemet i ett nötskal.
Nej, Pedram är en simp. Han gör en massa saker för Tess i hopp om att det ska belöna sig, helst i form av kroppslig kontakt. Jag "försvarar" Tess, i den mån hon behöver försvaras, helt självlöst; jag kommer aldrig träffa Tess och hon kommer aldrig kunna återgälda min eventuella insats.

Citat:
Du pratar dessutom emot dig själv. "Alla får tycka vad de vill - men jag kommer attackera dom när dom gör det". Vafan är du helt jävla efterbliven?
Nej, det kallas yttrandefrihet. Kanske den mest grundläggande mänskliga rättigheten som finns.

Citat:
Du ser också en "jäkla massa folk som attackar henne" men den enda du har attackerat tillbaka är mig, gång på gång på gång på gång. Ge upp din jävla fitta. Du är extremt provocerande och jag blir förvånad om du inte är en sån som får stryk ute på gatan när du öppnar din käft.

Igen, jag har inte "attackerat" någon med personangrepp som inte attackerat mig först. Du kallade mig fitta för inte så många inlägg sedan. Oj, vänta, du skrev det t o m igen i stycket jag citerade..
2021-03-11, 00:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Grodan är en förebild, fokus på tråden/ämnet. "Alla där inne är av kött och blod, känslor och sin egen moral" är värt att citeras.
Fasen blir nästan lite rörd
Tack sitter långt inne ibland.
Men
Tack
2021-03-11, 00:29
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
När du näthatar så är det okej. Ni vänsterblivna fungerar ju så.

Medicinen vännen glöm inte den nu. Jag är så långt från vänster man kan komma utan att gå full retard som du har gjort. Så tänk någonstans mittemellan vänster och lååååååångt där ute på högerkanten som du är ute och viftar på.
2021-03-11, 00:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Du ÄR ju en simp, det är inget elakt som jag kallar dig för utan anledning. Det är vad du är, det hävdar ju du själv oavsett vad du tycker och tänker om det. Bara för att hon är "ung och snygg" som du säger, så ska du "White-Knighta" henne? Där är problemet i ett nötskal.

Du pratar dessutom emot dig själv. "Alla får tycka vad de vill - men jag kommer attackera dom när dom gör det". Vafan är du helt jävla efterbliven?

Du ser också en "jäkla massa folk som attackar henne" men den enda du har attackerat tillbaka är mig, gång på gång på gång på gång. Ge upp din jävla fitta. Du är extremt provocerande och jag blir förvånad om du inte är en sån som får stryk ute på gatan när du öppnar din käft.
haha sluta editera dina inlägg 16 gånger sen du postat, det blir skitjobbigt att svara då

tönt
2021-03-11, 00:31
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, Pedram är en simp. Han gör en massa saker för Tess i hopp om att det ska belöna sig, helst i form av kroppslig kontakt. Jag "försvarar" Tess, i den mån hon behöver försvaras, helt självlöst; jag kommer aldrig träffa Tess och hon kommer aldrig kunna återgälda min eventuella insats.

Nej, det kallas yttrandefrihet. Kanske den mest grundläggande mänskliga rättigheten som finns.

Igen, jag har inte "attackerat" någon med personangrepp som inte attackerat mig först. Du kallade mig fitta för inte så många inlägg sedan. Oj, vänta, du skrev det t o m igen i stycket jag citerade..

Det bästa vore om du slutade kommentera mina inlägg. Ta och backa bara. Du och den andra horungen grodan claimar den här tråden som att ni vore ägare eller moderatorer. Bara håll käft from nu så blir det bra.
2021-03-11, 00:32
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
haha sluta editera dina inlägg 16 gånger sen du postat, det blir skitjobbigt att svara då

tönt

Ser du?

Du tror att du har claimat tråden tillsammans med den andra pedofilgubben grodan. Är ni moderatorer här? Äger ni tråden? Ska ni fortsätta hålla på och attackera andra personer som skriver här? Vem tror du att du är att ge order till folk som skriver här?
2021-03-11, 00:33
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Det bästa vore om du slutade kommentera mina inlägg. Ta och backa bara. Du och den andra horungen grodan claimar den här tråden som att ni vore ägare eller moderatorer. Bara håll käft from nu så blir det bra.

Det bästa vore om du lämnade tråden. Du är som den där jobbiga dampungen i skolan som hade ett helvete hemma och skulle ta ut det på alla i hans närhet. Den ungen som skapade kaos i en klass men som också lämnade ett lugn och trivsamhet efter sig så fort han blev flyttad till specialundervisning.
2021-03-11, 00:33
Medlem
kermiths avatar
[quote=FredrickFederley|75011971]
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag hör dig och förstår dig men jag är av åsikten att om Pedram VERKLIGEN ville knulla i huset så hade han gjort det nu. Tror han kommer hålla sig till lite mys och kyssa som mest men den som lever får se

Nej, nej jag säger inte emot. Det vore dumt. Låt oss hoppas istället.
2021-03-11, 00:34
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det bästa vore om du lämnade tråden. Du är som den där jobbiga dampungen i skolan som hade ett helvete hemma och skulle ta ut det på alla i hans närhet. Den ungen som skapade kaos i en klass men som också lämnade ett lugn och trivsamhet efter sig så fort han blev flyttad till specialundervisning.

Det bästa vore om du, iranier, lämnade landet.
Medlem
Hydraulslangens avatar
[quote=FredrickFederley|75011971]
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag hör dig och förstår dig men jag är av åsikten att om Pedram VERKLIGEN ville knulla i huset så hade han gjort det nu. Tror han kommer hålla sig till lite mys och kyssa som mest men den som lever får se
😁
Jaha, och vem skulle BBs verision av Stig-Helmer ha knullat då?
Frugan Judith lär väl inte kunna/vilja lära honom hur man gör? 🤔
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-11 kl. 00:37.
Medlem
Citat:
Medicinen vännen glöm inte den nu. Jag är så långt från vänster man kan komma utan att gå full retard som du har gjort. Så tänk någonstans mittemellan vänster och lååååååångt där ute på högerkanten som du är ute och viftar på.
Och jag är sjukt vänster + gay så jag lär inte heller gå hem 😄 men men man kommer aldrig lyckas tillfredsställa alla på denna jord
2021-03-11, 00:35
Medlem
FredrickFederleys avatar
[quote=kermith|75012008]
Citat:

Nej, nej jag säger inte emot. Det vore dumt. Låt oss hoppas istället.

Absolut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in