2021-03-11, 00:11
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahahahhaaha väx upp din lilla snöblomma. Alla får tycka vad de vill om vem de vill, i och utanför huset. Men, när jag ser en jäkla massa folk hacka på en ung, snygg och smart tjej utan anledning så tänker jag försvara henne. Tess har inte gjort NÅGONTING för att förtjäna detta massiva hat som hon utsatts för här på Flashback. Visst, fel forum kanske att välja en strid, ingen bryr sig egentligen om vad Flashback tycker (allmänt erkänt som ett tillhåll för hela Sveriges weirdos), men nu är det här vi är.

Du ÄR ju en simp, det är inget elakt som jag kallar dig för utan anledning. Det är vad du är, det hävdar ju du själv oavsett vad du tycker och tänker om det. Bara för att hon är "ung och snygg" som du säger, så ska du "White-Knighta" henne? Där är problemet i ett nötskal.

Du pratar dessutom emot dig själv. "Alla får tycka vad de vill - men jag kommer attackera dom när dom gör det". Vafan är du helt jävla efterbliven?

Du ser också en "jäkla massa folk som attackar henne" men den enda du har attackerat tillbaka är mig, gång på gång på gång på gång. Ge upp din jävla fitta. Du är extremt provocerande och jag blir förvånad om du inte är en sån som får stryk ute på gatan när du öppnar din käft.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-03-11 kl. 00:17.
2021-03-11, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så jävla trött på Nardos tuggande om trötta saker. Så less på Joels cockblockande. Men framförallt så SATANS less på bb som tvingar alla att sova innan 00. ÄR DETTA ETT BARNPROGRAM
Innan 00? Igår gick de jävlarna och la sig runt 2030! Helt sjukt att de kan ta betalt för något dylikt!!!!
2021-03-11, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror nog dom flesta där inne upprätthåller nån fasad, är hon definitivt inte ensam om.
Dom två med dom "värsta" fasaderna är ju Judith och Picco (eller va fan han heter, benranglet).
Tror dom är fullständigt genomfalska och skulle sälja sina mormödrar till slaveri för att vinna.

Ja, hon är definitivt inte ensam om det. Det var exakt vad Pontus (Picco/Ponne) avslöjade om sig själv när hon "öppnat kranen". Men jag tror inte Judith bär på en fasad, det är delvis därför hon är en "tråkig" deltagare - den typiska vinnaren är någon som visar en svag sida men lyckas "jobba med det och blir en bättre person" medan de är där inne. Judith pratar ju hela tiden om hur hon redan "hittat sig själv" och allt det där, hon ber om att bli utröstad.
2021-03-11, 00:14
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nämen, tack. Skönt att det finns friska individer. Jag har inget emot bitska kommentarer och ibland kan man bli förbannad på varandra. Det är naturligt att man är hetsig ibland och kan använda kreativa glåpord. Det gör vi alla. Men det finns gränser, i alla fall för mig. Det är ett TV program för tusan. Alla där inne är av kött och blod, känslor och sin egen moral. Naturligtvis står min egen moral förmodligen i stark kontrast till andras moral. Men sånt är livet. HatarIslam är dock långt ifrån det jag står för. Du och jag kommer säkert att ha olika åsikter, men det är fine.

Mycket kloka ord som jag ska komma ihåg under diskussionerna i framtiden.

På tal om att rädda någon som jag såg diskuterades tidigare - jag är helt övertygad om att Pedram skulle rädda Adrian om han fick chansen. De har kommit varandra väldigt nära jag tror han hade räddat honom även utan att Adrian räddade honom förra veckan men med den vetskapen är det inga tvivel hos mig!

Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Mata inte trollen. Denna kagay1 är trådens största troll atm. Inget att bry sig om.

Sant sant, tack för påminnelsen!
2021-03-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Mata inte trollen. Denna kagay1 är trådens största troll atm. Inget att bry sig om.
🤣🤣🤣 du måste skämta med dig, vadå troll? Jag tar ingen parti, HATARIslam och jag har beef också, jag försöker bara förhindra nätmobbning.
2021-03-11, 00:16
Medlem
SphincterAnis avatar
Det har nu gått 4000 flashback-sidor och ännu inget ligg i huset.
Tror ni de blir det första BB-huset i historien att gå sexlöst säsongen ut?

Blir väl så med dålig produktion och dåligt val av deltagare...
2021-03-11, 00:19
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
🤣🤣🤣 du måste skämta med dig, vadå troll? Jag tar ingen parti, HATARIslam och jag har beef också, jag försöker bara förhindra nätmobbning.

Vill du förhindra nätmobbning genom att skydda HataIslam? Det är som att förhindra nazism genom att skydda Hitler 🤣 snubben är näthatet personifierad.
2021-03-11, 00:21
Medlem
kermiths avatar
[quote=FredrickFederley|75011880]Mycket kloka ord som jag ska komma ihåg under diskussionerna i framtiden.

På tal om att rädda någon som jag såg diskuterades tidigare - jag är helt övertygad om att Pedram skulle rädda Adrian om han fick chansen. De har kommit varandra väldigt nära jag tror han hade räddat honom även utan att Adrian räddade honom förra veckan men med den vetskapen är det inga tvivel hos mig!
[/qqQUOTE]

Jag uppfattar samma sak. Däremot kan en mans reptilhjärna få oförutsedda konsekvenser. Vi har trots allt bara varit rationellt tänkande i 50k år. Visst finns en vänskap men den är mindre än två veckor gammal. Lite mer värme från Tess så försätter reptilen i oss i ett annat läge
2021-03-11, 00:24
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Vill du förhindra nätmobbning genom att skydda HataIslam? Det är som att förhindra nazism genom att skydda Hitler 🤣 snubben är näthatet personifierad.

När du näthatar så är det okej. Ni vänsterblivna fungerar ju så.
2021-03-11, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nämen, tack. Skönt att det finns friska individer. Jag har inget emot bitska kommentarer och ibland kan man bli förbannad på varandra. Det är naturligt att man är hetsig ibland och kan använda kreativa glåpord. Det gör vi alla. Men det finns gränser, i alla fall för mig. Det är ett TV program för tusan. Alla där inne är av kött och blod, känslor och sin egen moral. Naturligtvis står min egen moral förmodligen i stark kontrast till andras moral. Men sånt är livet. HatarIslam är dock långt ifrån det jag står för. Du och jag kommer säkert att ha olika åsikter, men det är fine.

Grodan är en förebild, fokus på tråden/ämnet. "Alla där inne är av kött och blod, känslor och sin egen moral" är värt att citeras.
2021-03-11, 00:27
Medlem
Citat:
Jag vill bara att alla ska trivas här och känna sig välkomna och kunna uttrycka sina åsikter utan att det blir personliga angrepp 😇

Nu blev det istället så:
HATAR ISLAM: jag ogillar Tess för hon är falsk bla bla (typ allas åsikt här)
Den andra snubben: du hatar henne för du är ful, äcklig fetto som får aldrig ligg och skjuter upp skolor och förtjänar inte leva

Den eskalerade liksom till mest extrema nivån och jag kunde inte låta bli att inte step in
Senast redigerad av kagay1 2021-03-11 kl. 00:29.
2021-03-11, 00:27
Medlem
FredrickFederleys avatar
[quote=kermith|75011930]
Citat:
Mycket kloka ord som jag ska komma ihåg under diskussionerna i framtiden.

[/qqQUOTE]

Jag uppfattar samma sak. Däremot kan en mans reptilhjärna få oförutsedda konsekvenser. Vi har trots allt bara varit rationellt tänkande i 50k år. Visst finns en vänskap men den är mindre än två veckor gammal. Lite mer värme från Tess så försätter reptilen i oss i ett annat läge

Jag hör dig och förstår dig men jag är av åsikten att om Pedram VERKLIGEN ville knulla i huset så hade han gjort det nu. Tror han kommer hålla sig till lite mys och kyssa som mest men den som lever får se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in