Citat:
Ursprungligen postat av
HatarIslam
Du ÄR ju en simp, det är inget elakt som jag kallar dig för utan anledning. Det är vad du är, det hävdar ju du själv oavsett vad du tycker och tänker om det. Där är problemet i ett nötskal.
Nej, Pedram är en simp. Han gör en massa saker för Tess i hopp om att det ska belöna sig, helst i form av kroppslig kontakt. Jag "försvarar" Tess, i den mån hon behöver försvaras, helt självlöst; jag kommer aldrig träffa Tess och hon kommer aldrig kunna återgälda min eventuella insats.
Citat:
Du pratar dessutom emot dig själv. "Alla får tycka vad de vill - men jag kommer attackera dom när dom gör det". Vafan är du helt jävla efterbliven?
Nej, det kallas yttrandefrihet. Kanske den mest grundläggande mänskliga rättigheten som finns.
Citat:
Du ser också en "jäkla massa folk som attackar henne" men den enda du har attackerat tillbaka är mig, gång på gång på gång på gång. Ge upp din jävla fitta. Du är extremt provocerande och jag blir förvånad om du inte är en sån som får stryk ute på gatan när du öppnar din käft.
Igen, jag har inte "attackerat" någon med personangrepp som inte attackerat mig först. Du kallade mig fitta för inte så många inlägg sedan. Oj, vänta, du skrev det t o m igen i stycket jag citerade..