2021-03-10, 19:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Man hänger inte med längre med snacket om fingrar I bajshålet. Om man kan använda fler fingrar eller fler. Coolast är fyra just nu, inklusive tummen. På andra plata hur många loskor man måste lägga i gapet för att en partner skall bli nöjd.
Haha ja jisses ordvalen är många hos de yngre gardet av folket tydligen, Vi äldre och mer begåvade har mer vårdat språk Grodan!
2021-03-10, 19:40
Medlem
Jag vill att Adrian ska sitta säkert men samtidigt vill jag se honom svara på tittarfrågor, tror nämligen det kan bli riktigt intressant
Medlem
hade varit så jävla legendariskt av bb om dem kör robinson nästa vecka
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon tror det blir fest imorgon jag tror det kommer bli sjukt tråkigt tills på lördag iallafall

Något måste hända.... det här håller inte.
2021-03-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag tror du är något på spåret här. Och när de sedan sover ställer de tillbaks klockan fem timmar.
"Upp och hoppa! Klockan är tio."

Billigt och bra för fyran. Ju mer de sover desto mindre jobb för produktionen.

MVH/Gnomegirl.
Simon (tror jag det var, lyssnar med ett halvt öra) sa precis att klockan är 2030 och de kan gå och lägga sig om 30 minuter. Det borde heta ”Det sovande huset” istället. Trodde det var ett skämt när jag satte på liven vid 21 igår och alla ligger och sover.

Det är väl bara någon ensam stackare kvar i kontrollrummet. I dag på dagen fick de ju under en längre stund prata om precis vad de ville utan någon tillsägelse.
2021-03-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hade varit så jävla legendariskt av bb om dem kör robinson nästa vecka

Om dem vill att folk ska lämna frivilligt så absolut 😂
2021-03-10, 19:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jo men det är det som utmärker honom, han är så go och ödmjuk, och jag fick det bekräftat att det var äkta när han grät över Loui efter att bara känt honom i 6 dagar. och när han gav honom haircut och pushade honom att träna samma dag han åkte ..Han är mest perfekta jordnära individen på jorden, hans blivande partner kommer vara lyckligaste personen i hela världen.
Jo. Javisst jag håller med. De flesta är ända mellan 25 och 30 där inne. Kan man inte föra ett vettigt samtal. Är det för att passa in. Gör man det även utanför. Snacket förra året var annorlunda och säsongerna innan. Hur intressant blir det i längden.
2021-03-10, 19:43
Medlem
I dagens studiosnack sågar Filip dickmen Nardos pga hennes insats i "nål i höstack" tävlingen

obs: råkade skriva detta 2 gånger
Senast redigerad av Nuroch123 2021-03-10 kl. 19:45.
2021-03-10, 19:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha ja jisses ordvalen är många hos de yngre gardet av folket tydligen, Vi äldre och mer begåvade har mer vårdat språk Grodan!
Putte, man behöver inte vara äldre. Bara sig själv, helst.
2021-03-10, 19:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, vi röstade på vem hon skulle gå runt med.
Vilka jävla töntar som tvingar oss att se henne göra det. Hade varit roligare med typ Simon.
2021-03-10, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror det handlar mest om att det filmas och han tänker väll att alla kommer se det, bl.a. hans familj och sen är han lite mognare än alla andra och kanske inte känner för att dela med sig av sånt.
Men tror inte han är personen som pratar om sånt, han tycker nog det är alldeles för privat
Tror inte att det handlar om det, han är bara inte så ytlig och sexuell av sig, det är liksom inte hans personlighet.
Kolla på Nardos som är prydaste personen i jorden som hela första veckan tjatade om att hela hennes familj kommer titta och döma henne så hon får absolut inte göra bort sig och att hon är oskuld, och sen en vecka hinner inte passera hon erkänner att she's been passed around och haft dussintals killar och dejter och rest till London för att "mingla" med killar
2021-03-10, 19:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, man behöver inte vara äldre. Bara sig själv, helst.
Du är en klok Groda du som håller uppe balansen här....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in