2021-03-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja. Det sa han! Det Hannas kommer inte att hända. Mer troligt att han sitter inne för hustrumisshandel.

Mm det tror jag oxå. Det lyser av ondska och obehag runt honom tycker jag.
Sitter och kollar "Balkongfallet" nu istället för BB och kan lätt se Peddot i samma roll som gärningsmannen i den dokumentären...
2021-03-10, 19:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har dem Sanning & konka + snurra flaskan i huset så kom väl det snacket in i tråden Grodan...
Yep. Man hänger inte med längre med snacket om fingrar I bajshålet. Om man kan använda fler fingrar eller fler. Coolast är fyra just nu, inklusive tummen. På andra plata hur många loskor man måste lägga i gapet för att en partner skall bli nöjd.
2021-03-10, 19:08
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Hon har ju vägt nästan 100kg så inte konstigt hon har bristningar.
Bara på brösten? Tror inte de va
2021-03-10, 19:09
Medlem
Ridnes avatar
Jag är så jävla besviken att den vidriga trion Judith, Joel och Pontus även denna vecka slipper undan omröstning De har aldrig behövt sitta osäkert. Eller Joel en gång men då blev han räddad av Tess. Det borde få vara en vecka där tittarna får rösta på ALLA deltagare för då hade åtminstone Joel och Pontus åkt direkt. Judith tror jag konstigt nog har stort stöd därute trots allt. Men ingen verkar gilla Ponne den ormen. De kunde skicka ut de tre med minst antal röster och ta in tre nya som kan göra mer intressant TV!!!!
2021-03-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
En väldigt intressant diskussion I tråden just nu. Många är under 14 år men det är okay.

Ja, otroligt vilken nivå de håller dessa småttingar.
2021-03-10, 19:10
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Man hänger inte med längre med snacket om fingrar I bajshålet. Om man kan använda fler fingrar eller fler. Coolast är fyra just nu, inklusive tummen. På andra plata hur många loskor man måste lägga i gapet för att en partner skall bli nöjd.
Först fingrar i röven, sedan samma fingrar i halsen crescendot är ett par spottloskor, hippelihappelilo så har man fått en helkväll med gamnacken
2021-03-10, 19:11
Medlem
när pedram säger en cringe sak så tror man att det är slut där men han kommer bara med värre skit hela tiden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Nä, han har duschat i shorts tidigare och nej, han har inte duschat ännu. Dröjer väl ca 20 min till
Kan du göra mig tjänst och ta screenshot av hans stolthet, ska nämligen börja plugga så har inte tid att sitta och vänta på honom
Medlem
Zingo2s avatar
Bara snack om nakenhet. Tyvärr inte intressant för mig. Blir Go Kväll istället.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är så jävla besviken att den vidriga trion Judith, Joel och Pontus även denna vecka slipper undan omröstning De har aldrig behövt sitta osäkert. Eller Joel en gång men då blev han räddad av Tess. Det borde få vara en vecka där tittarna får rösta på ALLA deltagare för då hade åtminstone Joel och Pontus åkt direkt. Judith tror jag konstigt nog har stort stöd därute trots allt. Men ingen verkar gilla Ponne den ormen. De kunde skicka ut de tre med minst antal röster och ta in tre nya som kan göra mer intressant TV!!!!
Delar dina känslor, fy fan
2021-03-10, 19:12
Medlem
Hörde inte vad Peddo sa nu för att han mumlar som ett mongo. Något om att han skulle "göra det istället" för att skydda någon? Skulle han mura in barnen och frugan hemma eller?
2021-03-10, 19:12
Medlem
icons avatar
Skön stämning i gänget nu. Alla utom Pontus samlade i soffan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in