Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Noterat det med! Folk har definitivt ändrat uppfattning som många av oss andra.
Ansåg att detta var nödvändigt

Var dock inte ett dugg ironisk faktiskt, tycker han hade fina drag och baserar det även på den gamla bilden jag sett på honom.
Det jag verkligen inte tål är Pedrams stöddiga attityd, han överskattar sig själv, visar upp överdriven bra självkänsla som förklarar varför han antagligen stått kvar och stampat i samma personlighet och inte utvecklas. Han ska respekteras och BARA honom, ta bara när han satt ihop med Kattis. Han ser aldrig sin egen roll i konflikter eller annat. Han har antagligen gått från jävligt låg självkänsla till den ultimata högsta självkänslan. Inte bra!
Luis har pondus, han besitter kunskap och det känns som att han är rätt trygg i sig själv och kanske också att han med den livserfarenhet har lärt sig bygga upp sig från scratch med de stenar han samlat på sig. Alla blir inte assholes och dåliga karaktärer av att gå igenom tuffa grejer i livet eller en dålig start som barn. Många använder det till något positivt. Jag känner inte Luis på djupet men av det jag har sett och hört.