2021-03-10, 13:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Don't get my words twisted, jag har ADLRIG sagt att Pedram är snygg eller att jag finner honom attraktiv, jag sa bara att han var snyggare än Simon/Luis/Pontus
Fan du får tycka vad du vill. Jag kåtar på Katti varje dag
2021-03-10, 13:50
Medlem
Är det någon som har koll på om det är någon ny deltagare på gång, eller är det helt dött ?
Jag skulle faktiskt vilja ha in en riktig kvinna nu, gärna i 40 års åldern, inga fake tuttar. Ett helt vanligt jobb, men ögon man kan drunkna i. Som är glad, har humor, bjuder på sig själv och gärna från Göteborg!
2021-03-10, 13:52
Medlem
när fan börjar tävlingen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan du får tycka vad du vill. Jag kåtar på Katti varje dag
Du måste skämta hon har fan vidrig kropp och är en begåvad prutt maskin
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är det någon som har koll på om det är någon ny deltagare på gång, eller är det helt dött ?
Jag skulle faktiskt vilja ha in en riktig kvinna nu, gärna i 40 års åldern, inga fake tuttar. Ett helt vanligt jobb, men ögon man kan drunkna i. Som är glad, har humor, bjuder på sig själv och gärna från Göteborg!
Mergim är på gång, men han är inte från Göteborg
2021-03-10, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vad i hela helvete
Jag såg det där tidigare men orkade inte ens kommentera. Det är för sjukt helt enkelt!

BB! Sätt igång med den där jäkla tävlingen nu!!!!
2021-03-10, 13:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Noterat det med! Folk har definitivt ändrat uppfattning som många av oss andra.
Ansåg att detta var nödvändigt Var dock inte ett dugg ironisk faktiskt, tycker han hade fina drag och baserar det även på den gamla bilden jag sett på honom.

Det jag verkligen inte tål är Pedrams stöddiga attityd, han överskattar sig själv, visar upp överdriven bra självkänsla som förklarar varför han antagligen stått kvar och stampat i samma personlighet och inte utvecklas. Han ska respekteras och BARA honom, ta bara när han satt ihop med Kattis. Han ser aldrig sin egen roll i konflikter eller annat. Han har antagligen gått från jävligt låg självkänsla till den ultimata högsta självkänslan. Inte bra!

Luis har pondus, han besitter kunskap och det känns som att han är rätt trygg i sig själv och kanske också att han med den livserfarenhet har lärt sig bygga upp sig från scratch med de stenar han samlat på sig. Alla blir inte assholes och dåliga karaktärer av att gå igenom tuffa grejer i livet eller en dålig start som barn. Många använder det till något positivt. Jag känner inte Luis på djupet men av det jag har sett och hört.
2021-03-10, 13:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Du måste skämta hon har fan vidrig kropp och är en begåvad prutt maskin

Men fan vilken kropp kagay. Den hittar man inte på match varje dag. Morsan sket ner sig varje dag så jag är okej med släppa lite luft
2021-03-10, 13:56
Medlem
Citat:
Mergim är på gång, men han är inte från Göteborg

Nej nej, nu luras du. Inte 1a April ännu
2021-03-10, 14:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nej nej, nu luras du. Inte 1a April ännu
Sorry kunde inte låta bli en ett sådant friläge.
Dock håller jag med dig. Lite Göteborgare borde släpas in så det blir fart. Majoriteten är ju från baksidan och vi ser resultatet
2021-03-10, 14:02
Medlem
Citat:
Sorry kunde inte låta bli en ett sådant friläge.
Dock håller jag med dig. Lite Göteborgare borde släpas in så det blir fart. Majoriteten är ju från baksidan och vi ser resultatet

Dom får gärna slänga in Patzy asså, allt är förlåtet. När vi ändå snackar gamla deltagare
2021-03-10, 14:02
Medlem
Vad tävlar de om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in