Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Nämen oj då, du hittar inte det. Nej, så lustigt du. Hur kan det komma sig tro ...
"Expressen skriver", ja, det var ju trovärdigt. Du tänkte inte på att de inte ens skriver att Ebba sagt det? För allt de skrivit om Ebba har ju varit sant, eller? De påstår helt utan referenser att hon har gjort detta. Nu ska vi se, samma Expressen som skrev att Mikael Persbrandt var intagen på avgiftningsklinik bara för att "det kunde ha varit så att han hade varit det". Jösses.
Du kanske ska fråga Expressen då vem "Mäklare X" är. Det borde de ju veta om de nu skriver det. De skriver ju vem den "tredje" mäklaren är.
Tog lite tid men här har du/ni texten från hennes Facebook:
"Jag har låtit göra
två värderingar. Jag har tagit in Anticimex för en omfattande besiktning med protokoll. Vi har kommit överens om ett pris, som säljaren Esbjörn har föreslagit utifrån de
värderingar som mäklare har gjort och utifrån de kostnader (för sanering av tomten, bortforsling av avställda bilar, urstädning av fulla förråd) samt renovering som beräknats av hantverkare. Vi har upprättat ett formellt, standardiserat köpekontrakt med hjälp av
ytterligare en mäklare, och jag har betalat handpenning."