2021-03-10, 02:19
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
För nån som hatar drama men alltid hamnar mitt i smeten det tycker jag är en bedrift. Hon maler ju på tills man själv sitter och ber om ursäkt till skärmen för alla fel man har gjort i hennes ögon.

Hahah så sant. De andra borde inte ge sig när de bråkar med henne. Jag vill se ryggrad och stake bland deltagarna, inte att man ber om ursäkt bara för att få tyst på den malande ältande Therese.
2021-03-10, 02:20
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
God Natt allihopa hoppas det händer lite mer i huset imorgon .Ma råkes

Sov gott vännen!
2021-03-10, 02:27
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Om jag uppfattat dig korrekt så vill du att han ska åka för han tillför inget i huset och har allmänt tråkig personlighet men samtidigt så vill du att Miss entertainment aka Nardos ska åka ut innan honom? Hur funkar liksom det? Make that make sense 🤣🤣
Nardos stör mig mer. Lika så Pedram (han står först på tur).
Men eftersom alla inte nomineras samtidigt och bara en får lämna åt gången kan han (AD) ev få tid att utveckla sig. Men sitter han nominerad utan de andra två lägger jag mina röster på att skicka ut honom, som det ser ut just nu.
2021-03-10, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Sov gott vännen!
Det var snällt sagt.Tack detsamma
2021-03-10, 02:54
Medlem
Citat:
Hahah så sant. De andra borde inte ge sig när de bråkar med henne. Jag vill se ryggrad och stake bland deltagarna, inte att man ber om ursäkt bara för att få tyst på den malande ältande Therese.
tyvärr är det svårt att diskutera med en som therese för de har och har aldrig haft fel i hela sitt liv.Och kommer aldrig att erkänna det heller.Så det sitter nog ett antal karlar på cirka 25 ställen runt om i sverige med förminskad röv efter Messy Tessys eviga ältande
2021-03-10, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nu får du ge dig ditt jävla negros-troll!

Kör din jävla tröttsamma pr-kampanj nån annanstans, förslagsvis nån rabiat fb-grupp.

Miss entertainment!!!!😂

Ingen normal människa skulle stå ut med den där hjärndöda gaphalsen mer än en timme men som tur är för Negros är deltagarna är så korkade att dom inte strypt henne än, fast det är nog bara en tidsfråga innan nån i ren desperation kastar en gjutjärnsstekpanna i skallen på henne, bara för få tyst på den där skrikande galningen nån jävla gång!
Tragiskt och se vad du skriver gång pö gång
2021-03-10, 04:37
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
tyvärr är det svårt att diskutera med en som therese för de har och har aldrig haft fel i hela sitt liv.Och kommer aldrig att erkänna det heller.Så det sitter nog ett antal karlar på cirka 25 ställen runt om i sverige med förminskad röv efter Messy Tessys eviga ältande

Exakt, Therese är en besserwisser utan dess like och har på 30 år fortfarande inte haft fel. Undrar hur hon ska kunna klara sin vistelse i huset nu när hennes röv har blivit förminskad, den var ju allt för henne.
2021-03-10, 05:58
Medlem
Citat:
Exakt, Therese är en besserwisser utan dess like och har på 30 år fortfarande inte haft fel. Undrar hur hon ska kunna klara sin vistelse i huset nu när hennes röv har blivit förminskad, den var ju allt för henne.
Hennes mean girl mentalitet blir ju inte klädsammare med åldern direkt hur mycket hon än piffar och tränar skinkorna.
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-10 kl. 06:23.
2021-03-10, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Detta med Tess metamorfos efter förra veckan.. Hon får tittarfrågor om att hon leker med Pedrams känslor. Hon blir helt ställd över hur hon framställts. Tar ett snack med Pedram om det och allt är ok. (Pedram HAR sagt till Judith att han känner för Tess förut och att han måste "hårda" till sin blick för att han börjar bli soft när han tittar på henne-i soffan för ett par veckor sedan så han ljög om att han inte har känslor). Efter det snacket så är festen från helvetet. Pedram får slicka både insidan av hennes lår, hennes bröst, och får en lapdance. Igår så skedade Tess honom i sängen och idag skedar han henne i soffan. Alltså total omvändning från innan tittarfrågorna.

Detsamma med att hon gått full vulgo och släppt alla hämningar. Också efter tittarfrågorna. Hon har gillat att visa sin röv förut men nu har alla gränser släppts och det är upptrissat till tusen med sexanspelningar på sin kropp.

Igår var hon besviken att Nardos och Simon var mer populära än henne. Får för mig att hon tror att Nardos dramatiska personlighet går hem hos tittarna. Hon sade i badrummet: Jag ska bli brutalt ärlig nu.
Sedan säger hon åt Joel att han blviit negativ och hård. Hon säger att Emelie är äcklig som äter smör. Och hon bråkar med Nardos om rövar i köket.

Jag tror att hon gör allt detta för att gå hem hos tittarna. Hon tror att om hon gullar med Pedram så får hon plus av oss. Om hon "visar fler sidor" genom att vara naken så blir hon mer älskad. Om hon startar drama och bråkar med folk så kommer hon bli mer populär än Nardos.

Måste vara väldigt jobbigt att försöka anpassa hela sig till vad man tror att tittarna gillar. Jag tror att hon har väldigt fel iallafall för det verkar som att tittarna ser igenom detta.
Klockren analys
2021-03-10, 07:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lattemorsa
Klockren analys

Tack Morsan!
2021-03-10, 07:03
Medlem
Det verkar bli en vecka med med sömn från 21-09 sen tar det 3 timmar för deltagarna att komma igång, BBs ca tid 12:30 betyder 14::00, uppdragen är över fort och klart 16:00 sen är det väl någon skum dans igen kl 19 och sen är det lite snack innan 21 sömnen är igen.

Eller så ska dom vara uppe med tuppen men ingenting tyder på det. Deras sovrutin är till kl 09 normalt.
2021-03-10, 07:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du helt efterbliven eller? Vart har jag påstått att hon snackat skit om Nardos? Jag syftade på klippet där hon var med Steph och Tanja i toan och snackade om att hon var förvånad att hon fick mindre röster än de två och att det motiverar henne att prestera bättre på tävlingar och att hon måste step her game up...

Jag har dessvärre inte tillgång till archieves så det kan jag inte provide, du får tro vad du vill

Ja det var under livesändningen när det var paus och hon gick in på toa hon sade det.. Såg det också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in