2021-03-10, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack vänner. Vi får la se till att vi får ut henne tillsammans när vi får nästa möjlighet
❤❤

Hoppas nästa omröstning är "vem vill du ska lämna" då lär hon ryka utan tvekan och oavsett vem hon sitter mot, hon är ju universally hatad i alla möjliga plattformar
2021-03-10, 01:46
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Kan man få det på en T-shirt tack

Det borde skickas in sådana t-shirtar till det förlorande laget. Som vi hoppas Therese ingår i. HAHAHA
2021-03-10, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Skulle mkt väl kunna bli sommarens T-shirt.
2021-03-10, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Det borde skickas in sådana t-shirtar till det förlorande laget. Som vi hoppas Therese ingår i. HAHAHA
Haha, klockrent. Då skulle underhållningen höjas, för ett ögonblick. Tror dock inte hon skulle fatta vinken 🙄
2021-03-10, 01:53
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Haha, klockrent. Då skulle underhållningen höjas, för ett ögonblick. Tror dock inte hon skulle fatta vinken 🙄

Hahhah jag tror Tess återigen skulle börja skrika och bråka. Att sprida negativ stämning är hon ju bra på.
2021-03-10, 01:55
Medlem
Citat:
ännu bättre sen får messy tessy gå igenom hela tankeregistret. varför hon kanske inte menade så men att hon tänkte att det var något som var viktigt, men att hon aldrig skulle tänka något som hon tänkte att hon skulle säga och att det var Emelies fel egentligen
2021-03-10, 01:57
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
ännu bättre sen får messy tessy gå igenom hela tankeregistret. varför hon kanske inte menade så men att hon tänkte att det var något som var viktigt, men att hon aldrig skulle tänka något som hon tänkte att hon skulle säga och att det var Emelies fel egentligen

Hahaha så sant, hon är så svartsjuk på Emelie så hon vill skylla allt på henne. Att älta är det bästa Therese vill. Hon ältar och ältar och ältar, för allt och alla och det tar en evigheeeeet att lyssna på.
2021-03-10, 01:59
Medlem
Citat:
för Emelie äter upp allt smör och då blir MIN RÖV FÖRMINSKAD såå ää dää
2021-03-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
[/b]
...och tråkig.
Hur som helst så är det dags för honom att intervjua de andra och börja berätta lite om sig själv.
Om jag uppfattat dig korrekt så vill du att han ska åka för han tillför inget i huset och har allmänt tråkig personlighet men samtidigt så vill du att Miss entertainment aka Nardos ska åka ut innan honom? Hur funkar liksom det? Make that make sense 🤣🤣
2021-03-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är du helt efterbliven eller? Vart har jag påstått att hon snackat skit om Nardos? Jag syftade på klippet där hon var med Steph och Tanja i toan och snackade om att hon var förvånad att hon fick mindre röster än de två och att det motiverar henne att prestera bättre på tävlingar och att hon måste step her game up...

Jag har dessvärre inte tillgång till archieves så det kan jag inte provide, du får tro vad du vill
Fortfarande, hon sa aldrig att hon var förvånad att hon fick mindre röster än Nardos och Simon. Det är nåt du har hittat på. Jag såg och hörde hela situationen och hon var inte det minsta lilla "butthurt"
Bara en sån grej att du skriver att Adrian är "SÅ unik" när det enda han har gjort i huset hittills är intervjuat de andra deltagarna, bevisar bara vilken dålig koll du har.
2021-03-10, 02:10
Medlem
Citat:
Hahaha så sant, hon är så svartsjuk på Emelie så hon vill skylla allt på henne. Att älta är det bästa Therese vill. Hon ältar och ältar och ältar, för allt och alla och det tar en evigheeeeet att lyssna på.
För nån som hatar drama men alltid hamnar mitt i smeten det tycker jag är en bedrift. Hon maler ju på tills man själv sitter och ber om ursäkt till skärmen för alla fel man har gjort i hennes ögon.
2021-03-10, 02:18
Medlem
God Natt allihopa hoppas det händer lite mer i huset imorgon .Ma råkes

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in