2021-03-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja hon borde verkligen lägga av
Du borde lägga av och trakasera
2021-03-09, 16:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
tror ni joel ville separera på emelie o adrian?
Nej
2021-03-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Du borde lägga av och trakasera

2021-03-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Lyssna, Nardos är där för att ge oss underhållning and MISSION FUCKING ACCOMPLISHED, vi alla garvade sönder vid tävlingen åt hennes tröghet och det levererar hon utmärkt, hon tar sig själv på allvar så varför ska du? Därför ska hon vinna hela skiten för hon bjuder oss tittare PÅ ALLT vi kan önska oss. Tanja bjuder bara på "good vibes". Therese bara på "whore vibes" medans Nardos ger oss "störd vibes" "skön vibes" "annoying vibes" "sexy African Queen vibes" "DRAMA gapig som fan vibes" och "emotionell wreckness vibes" "preach girl vibes"

I call troll.
2021-03-09, 16:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Lyssna, Nardos är där för att ge oss underhållning and MISSION FUCKING ACCOMPLISHED, vi alla garvade sönder vid tävlingen åt hennes tröghet och det levererar hon utmärkt, hon tar sig själv på allvar så varför ska du? Därför ska hon vinna hela skiten för hon bjuder oss tittare PÅ ALLT vi kan önska oss. Tanja bjuder bara på "good vibes". Therese bara på "whore vibes" medans Nardos ger oss "störd vibes" "skön vibes" "annoying vibes" "sexy African Queen vibes" "DRAMA gapig som fan vibes" och "emotionell wreckness vibes" "preach girl vibes"

Jag håller med om angående Tess, men sedan hörde jag också att Glada Hudik har erbjudit Nardos en permanent plats i gänget. Måste dock först bekräftas om hon platsar eller får först genomgå en nollning
Medlem
märker ni att det är tension mellan joel och adrian nu. Det har byggts upp ända sen lagindelningen och nu blir det bara tydligare. Tror att AngleFace är lite besviken över att han inte fick vara med resten av squadet
Medlem
Ridnes avatar
Detta med Tess metamorfos efter förra veckan.. Hon får tittarfrågor om att hon leker med Pedrams känslor. Hon blir helt ställd över hur hon framställts. Tar ett snack med Pedram om det och allt är ok. (Pedram HAR sagt till Judith att han känner för Tess förut och att han måste "hårda" till sin blick för att han börjar bli soft när han tittar på henne-i soffan för ett par veckor sedan så han ljög om att han inte har känslor). Efter det snacket så är festen från helvetet. Pedram får slicka både insidan av hennes lår, hennes bröst, och får en lapdance. Igår så skedade Tess honom i sängen och idag skedar han henne i soffan. Alltså total omvändning från innan tittarfrågorna.

Detsamma med att hon gått full vulgo och släppt alla hämningar. Också efter tittarfrågorna. Hon har gillat att visa sin röv förut men nu har alla gränser släppts och det är upptrissat till tusen med sexanspelningar på sin kropp.

Igår var hon besviken att Nardos och Simon var mer populära än henne. Får för mig att hon tror att Nardos dramatiska personlighet går hem hos tittarna. Hon sade i badrummet: Jag ska bli brutalt ärlig nu.
Sedan säger hon åt Joel att han blviit negativ och hård. Hon säger att Emelie är äcklig som äter smör. Och hon bråkar med Nardos om rövar i köket.

Jag tror att hon gör allt detta för att gå hem hos tittarna. Hon tror att om hon gullar med Pedram så får hon plus av oss. Om hon "visar fler sidor" genom att vara naken så blir hon mer älskad. Om hon startar drama och bråkar med folk så kommer hon bli mer populär än Nardos.

Måste vara väldigt jobbigt att försöka anpassa hela sig till vad man tror att tittarna gillar. Jag tror att hon har väldigt fel iallafall för det verkar som att tittarna ser igenom detta.
2021-03-09, 16:35
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Lyssna, Nardos är där för att ge oss underhållning and MISSION FUCKING ACCOMPLISHED, vi alla garvade sönder vid tävlingen åt hennes tröghet och det levererar hon utmärkt, hon tar sig själv inte på allvar så varför ska du? Därför ska hon vinna hela skiten för hon bjuder oss tittare PÅ ALLT vi kan önska oss. Tanja bjuder bara på "good vibes". Therese bara på "whore vibes" medans Nardos ger oss "störd vibes" "skön vibes" "annoying vibes" "sexy African Queen vibes" "DRAMA gapig som fan vibes" och "emotionell wreckness vibes" "preach girl vibes"

Läste detta med Nardos röst i huvudet. Blev grymt roligt. Visste inte att Nardos smugglat in en mobil i huset.
2021-03-09, 16:36
Medlem
Zingo2s avatar
Tess kan inte läsa Skillingaryd???? Hon är helt jävla dum i huvudet!
2021-03-09, 16:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Här har du rätt igen Ridne. Men vad tycker du om vår Angel Face som krossade igen

AngelFace stiger för varje gång han dissar Tess Nu får vi se hur det går i veckan när Tess ska sova med honom utan både Pedram och Emelie hela veckan. Hon kommer växla upp nu
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Detta med Tess metamorfos efter förra veckan.. Hon får tittarfrågor om att hon leker med Pedrams känslor. Hon blir helt ställd över hur hon framställts. Tar ett snack med Pedram om det och allt är ok. (Pedram HAR sagt till Judith att han känner för Tess förut och att han måste "hårda" till sin blick för att han börjar bli soft när han tittar på henne-i soffan för ett par veckor sedan så han ljög om att han inte har känslor). Efter det snacket så är festen från helvetet. Pedram får slicka både insidan av hennes lår, hennes bröst, och får en lapdance. Igår så skedade Tess honom i sängen och idag skedar han henne i soffan. Alltså total omvändning från innan tittarfrågorna.

Detsamma med att hon gått full vulgo och släppt alla hämningar. Också efter tittarfrågorna. Hon har gillat att visa sin röv förut men nu har alla gränser släppts och det är upptrissat till tusen med sexanspelningar på sin kropp.

Igår var hon besviken att Nardos och Simon var mer populära än henne. Får för mig att hon tror att Nardos dramatiska personlighet går hem hos tittarna. Hon sade i badrummet: Jag ska bli brutalt ärlig nu.
Sedan säger hon åt Joel att han blviit negativ och hård. Hon säger att Emelie är äcklig som äter smör. Och hon bråkar med Nardos om rövar i köket.

Jag tror att hon gör allt detta för att gå hem hos tittarna. Hon tror att om hon gullar med Pedram så får hon plus av oss. Om hon "visar fler sidor" genom att vara naken så blir hon mer älskad. Om hon startar drama och bråkar med folk så kommer hon bli mer populär än Nardos.

Måste vara väldigt jobbigt att försöka anpassa hela sig till vad man tror att tittarna gillar. Jag tror att hon har väldigt fel iallafall för det verkar som att tittarna ser igenom detta.

Riktigt bra tänkt!
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tess kan inte läsa Skillingaryd???? Hon är helt jävla dum i huvudet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in