Citat:
Ursprungligen postat av
Mortsubite
En tuff strid utspelar sig i detta nu på Twitter. Sanandajis överstelöjtnant Mattias Lindberg har blivit attackerad av Oikos-profilen Malcom Kyeyune. Också Nyheter idags skutjärnsreporter Johannes Nilsson har dykt upp till Kyeyunes understöd.
Ta lite tilltugg och slå er ner, mina vänner. Här kommer länken till showen:
https://twitter.com/lindbergpolemik/status/1369360896972193793
Använder de alias när de skriver på Twitter, smågrabbarna? Har inte lyckats lista ut vem som är vem, men har å andra sidan inte sett någon svidande kritik riktad explicit mot team Tino heller. De flesta tycks överens om att det är en skam att dra detta i media. De verkar även ha lite svårt att se att det skulle vara redaktionen som är bovar i det här dramat, och det kan jag hålla med om. Vad fan ska ägarna och Tino med Bulletin till om "stjärnorna" lämnar skeppet? Säga vad man vill om skräpet Bulletin släppt ifrån sig till dags dato, men det är den stjärnspäckade truppen som är "produkten".
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Från Twitter:
Sven Krona
@svenkrona
·
2m
Jag uppfattade att han kickade chefredaktören för att hon vägrade att som ansvarig utgivare ta ansvar för styrelsemedlemmars egna alster publicerade utan hennes vetskap.
Vilket alster?????
Ingen har läst det. Du får skriva ett själv!