2021-03-09, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Självklart har rättsmedicinska obduktionen visar på dödsorsaken, men det är inget man går ut med i media.

Varför inte?
Citera
2021-03-09, 17:14
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Ni två plus sockerbomb.
Hade för mig att där var en till, men hittar inget.
Deniz pappa och anhöriga har besökt platsen står det i en artikel med honom idag i Expressen.
Att de besökt platsen får mig att tro på olycka eller akut sjukdom som dödsorsak.

https://www.expressen.se/nyheter/familjen-om-sorgen-efter-deniz-kritiserar-polisen/

Citat:
När beskedet att en kropp som skulle kunna vara Deniz hade hittats åkte Yüksel till Stockholm och han har själv varit på platsen där kroppen hittades tillsammans med några närstående.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-03-09 kl. 17:32.
Citera
2021-03-09, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
Bra jobbat @Gaudiamus.
Vet du hur många personer på Flashback som besökt platsen förutom du och jag?
Är det 3 sammanlagt?
Jag har besökt platsen och var den första flashbackaren på plats. Jag tog bilder men ingen på skrevan då batteriet inte ville sammarbeta
Citera
2021-03-09, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Näraliggande fastighet? Den närmaste är väl korvkiosken strax ovanför Åva båtklubb.
Åva gård,Norrby gård, även mitt emot på andra sidan Åvavägen
Det är inte en bunker han legat i/utanför
Citera
2021-03-09, 17:23
Avslutad
Deniz kan ju ha drabbats av helt vanlig svensk otur .Man kan se på någon bild en slags pannlampa som han kanske haft på sig när han tex sprungit i naturen.Det behövs bara ETT felsteg eller eller en liten halkning för att skall gå åt helvete. Om man springer och halkar till så kanske man byter riktning mycket snabbt och kanske råkar hoppa ned i i en skreva med benen och all energi lagrad i kroppen fortsätter i riktningen man sprang. Det kan ju sluta med allvarliga skador . Jag vet inte om han haft med sig någon granat eller liknande men om man tex drabbas av dubbla lårbensbrott i ödemarken är väl det

Tack Deniz , du gav ditt liv för Sverige.
Citera
2021-03-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag har besökt platsen och var den första flashbackaren på plats. Jag tog bilder men ingen på skrevan då batteriet inte ville sammarbeta
Då borde det räcka med spring där.
DA's far har varit där också
Citera
2021-03-09, 17:24
Medlem
Bakom alla medaljer och leverne inom det militära så finns det en människa. en människa som är som alla andra. känslor och tankar och funderingar över allt och även mer än allt. anhöriga och vänner bör minnas honom som den person han var. inte över hans arbete. ingen är sitt arbete. alla är sin person. vila i fridens Deniz.
Citera
2021-03-09, 17:25
Medlem
Nu spekuleras det ju åt alla håll, men jag får känslan av en person som känner sig trängd i ett hörn. Dels förväntningar från omgivningen och ev. arbetsgivare att vara psykiskt stark. Dels från familjens ev religion som förbjuder självmord. Lägg därtill att något hänt, allt ifrån gay-teorierna till dumpad av tjej eller annat.

Jag lider med honom, var skulle han ta vägen?
Senast redigerad av Farzan73 2021-03-09 kl. 17:27.
Citera
2021-03-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jaha, lägligt att du inte har nått bevis. När skulle detta varit?
Citera
2021-03-09, 17:27
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehead66a
Åva gård,Norrby gård, även mitt emot på andra sidan Åvavägen
Det är inte en bunker han legat i/utanför

Det är ett vidsträckt ödsligt område. Det var därför han valde platsen. Han kunde väl aldrig tro att en gästarbetande polack skulle komma drällande.
Citera
2021-03-09, 17:29
Medlem
Citat:
i fredags var jag där ifrån 13:50 till 18 tiden ish, stötte på en vildsvinsfamilj bl.a höll på att förvilla mig då gpsen vägrade funka men kom på rätt spår till slut men solen höll på att gå ner så hann inte utforska så mycket dessvärre. promenader bilvägen söder om tyresta till fyndplatsen, var en bit så att säga
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehead66a
Då borde det räcka med spring där.
DA's far har varit där också
Ja det får man ju hoppas, blommor och ljus däremot kan man ju lämna
Citera
2021-03-09, 17:30
Medlem
Citat:

Visst är det bara jag, Sockerbomb och Gaudiamus som bevisligen varit på plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in