Jag kan säga det att laddar du ner två nyare spel till ps5 digitalt så tar det upp nästan hela hårddisken.. att Sony inte släppte en 10 TB-version av ps5... så jävla dåligt
Den NVME driven hade kostat mångdubbelt mer än en PS5'a
Jojo men va fan, iaf 1 TB, det är ju iaf 2021 nu men det lär väl komma en 2 TB till ps5 PRO
Anledningen är att Sony insåg att en hårddisk i en mellanstorlek kunde ladda spelen mycket snabbare än en hårddisk på 512GB eller 1TB som i Xbox Series S/X. Kommer säkert en större hårddisk i framtiden. By the way, några nyheter om möjligheter till PS5 bokning?
Elgiganten skulle väl öppna upp anmälan på tisdag. Dom skulle få in ”några tusen”
Ofan, vad hörde/läste du det? Tycker det är så tyst kring nya släpp. Borde inte typ speljournalister ligga på betydligt mer och skriva updates. Kanske kollar på felställen.
Hade själv turen att få en vid release. Känner folk som tyvärr inte hade samma möjlighet. Tidigare fick man höra att konsolen skulle finnas i överflöd när våren anländer. Vad har hänt? Fortfarande helt tomt överallt.
Har en polare som jbbar på media markt så skulle gissa att det är inte ngt större problem att få sig en om man skulle vara sugen men vete fn , den är så sjukt ful så jag tror jag väntar ett tag tilll