2021-02-09, 13:32
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveflower
Ska man köra på digital eller standard till försäljning? vilket tjänar man mest på?

Till försäljning? Såna som dig borde ställas på led och få ett nackskott, ditt vidriga as.

Men för att svara på din fråga så tror jag inte du tjänar speciellt mycket då alla kommer kunna köpa ett ps5 från butik from nästa månad. Gör vad du vill med den informationen ditt kräk.
Citera
2021-02-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveflower
Ska man köra på digital eller standard till försäljning? vilket tjänar man mest på?

Ingendera. Man låter de som faktiskt vill ha en konsol få chansen istället för att försöka tjäna några futtiga kronor.

Själv kommer jag ha otur, som vanligt.
Citera
2021-02-09, 16:19
Medlem
Bennermanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajlet
Elgiganten kör ny utlottning!
Anmälan börjar 12 och dom lottar ut digital och disc, se deras Instagram för mer info.
Lycka till!

Snacka om att stå med kepsen i handen som dumsnutar . elgiganten ska såklart utnyttja situationen till max. ”In på vår instagram, likea” och bläddra in här på sista sidan så skriver ni in den här webbadressen”. Efter ett jävla harvande ska man slutligen skriva in sig som medlem där dom får rätt att rövknulla dig med reklam i alla hål.

Vänta för fan i några mån med playstation så slipper ni förnedra er som de dumma fårskallar ni är. Finns ändå bara skitspel ute till ps5 just nu.
Citera
2021-02-09, 17:41
Medlem
Flux-s avatar
Mediamarkt 1 Oktober.
Hur ligger jag till med er som också beställt därifrån?
Citera
2021-02-09, 18:20
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
Snacka om att stå med kepsen i handen som dumsnutar . elgiganten ska såklart utnyttja situationen till max. ”In på vår instagram, likea” och bläddra in här på sista sidan så skriver ni in den här webbadressen”. Efter ett jävla harvande ska man slutligen skriva in sig som medlem där dom får rätt att rövknulla dig med reklam i alla hål.

Vänta för fan i några mån med playstation så slipper ni förnedra er som de dumma fårskallar ni är. Finns ändå bara skitspel ute till ps5 just nu.

Du ger mig nytt hopp om mänskligheten. Trodde jag var den enda som tänkte så
Citera
2021-02-09, 19:13
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann

Ja inte bara scalpers som utnyttjar situationen utan vissa återförsäljare också som ser sin chans att tjäna på folks desperation och dumhet. Sitter inne med konsoler som man lottar ut i olika kampanjer för att dra in lite extra reklamstålar. Inte konstigt att ingen vill göra något åt situationen varken från återförsäljare eller tillverkare trots att lösningen är så enkel för att få bort det.
Citera
2021-02-09, 19:25
Medlem
ojala77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flux-
Mediamarkt 1 Oktober.

Fick min igår från Mediamarkt och ja beställde 28 september
Citera
2021-02-10, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flux-
Mediamarkt 1 Oktober.

Standard edition beställd den åttonde oktober levererades till mig idag.
Citera
2021-02-10, 12:54
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lj17563
Och mitt i allt detta går mitt gamla PS4 sönder, så nu är frågan vad man gör. Köpa nytt PS4 eller bara vänta ut detta.
Fungerar det inte alls? Kommer du in i Safe Mode så kanske det hjälper att bygga upp databasen och uppdatera.
Såg att CDON skall få in denna månaden annars.
Citera
2021-02-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Fungerar det inte alls? Kommer du in i Safe Mode så kanske det hjälper att bygga upp databasen och uppdatera.
Såg att CDON skall få in denna månaden annars.

Känns som det kommer sälja slut på några sekunder som tidigare pga. botar och scalpers dock. Ser inte varför detta släppet skulle vara någon skillnad.
Citera
2021-02-10, 15:34
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevin7254
Känns som det kommer sälja slut på några sekunder som tidigare pga. botar och scalpers dock. Ser inte varför detta släppet skulle vara någon skillnad.
Ja precis man får säkert vara på hugget om man gärna vill beställa.
Citera
2021-02-10, 19:38
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Ny dragning imorgon. Mycket svårt att vinna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in