Citat:
Jag gillade vad han gjorde för något år sen.
Det jag inte gillar är att när han blivit större hos folk från "livets hårda skola" (Ursäkta min överdrivna generallisering, men du förstår vad jag menar) så har alla hans inlägg blivit mer och mer vinklade för att göra de typen av anhängare nöjda.
Vanlig media fejkar precis lika mycket, som när de skriver artiklar "en högt uppsatt källa blabalbal" så vet man att i 50% av fallen så finns det ingen källa, det är någon murvel som vill skriva en bra artikel bara.
Vidare så hans senaste inlägg så finns det en bild där det står "Polis förhörde inte brottsoffer" villket direkt är en lögn? Polis förhörde visst honom, bara att de inte gjorde det skyndsamt (Vilket kan vara dåligt men det vet vi inte) Den typen av sensationjournalistik tycker jag är ruttet.
Så jag tycker man ska vara skeptisk mot honom, precis som jag tycker man ska vara skeptisk mot gammalmedia.
Sen ligger det väl mycket irritation från mig att han är en typisk kasta sten i glashus, han hänger ut någon töntig C politker för han gör en lustig dans och ser töntig ut, sen 2 månader senare grinar han över att Måns Möller gör samma sak mot honom.
Långt OT inlägg sorry tråden!
Sammanfattning: Man kan vara kritiks mot både JL och gammelmedia och behöver inte vara för/emot som så många är. Kan hata båda ellre älska båda.