Citat:
Ursprungligen postat av
Flintastek12
Min bestämda uppfattning är att kvinnan skall åtalas för allt detta. Sådana här extrema Golddiggers som är beredda att göra vad som helst för att stjäla pengar av framgångsrika människor som tex hennes egen man skall inte gå lösa på våra gator. Tänk på alla familjer runt dessa personer som stått åtalade. Jag förstår om du är av den åsikten att det är rätt åt dem som slagit sig ihop med jägarpatrask. Men jag hoppas och tror att det nog är fler med lite mera fungerande celler som ser lite längre. På 1 (en) månad läggs undersökningen ner på kvinnan gällande stämpling till mord. En misstänkt skjuten vargs utredning får pågå i 3 år...Nog fan luktar det ruttet men inte är de från Hedin & Co. Jag hoppas och tror att detta bara är början på fallet. Att de jagar åklagare och NOA ända ner i källaren där de hör hemma. För det min vän kommer gynna både dig och mig. Du inser det när du är tillräckligt vuxen hoppas jag.
Håller inte alls med dig. Kvinnan är självklart påverkad från flera håll. Fanns inget som tydde på att hon ljög fram tills gripandet, utan hon och hennes man lämnade samma uppgifter oberoende av varandra. Att de fått giftet av KH.
Något de båda tagit tillbaka.
Så vid gripandet av dessa juveler hade nog åköagaren en fällande dom, något som sedan glidit ur händerna med tiden.
Min förhoppning är att NOA fortsätter och såklart kommer att göra, att åtala tjuvjägare som förgjiftar och jagar olovligt. Det ska inte förekomma på 2020-talet. Våra rovdjur ska vi värna, men kontrollera stammen. Inte leka John Wayne själva och spela allanballan.