2021-03-08, 18:11
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViaGetty
Nu finns all anledning att gissa hej vilt om handgranater, havsörnar, turkiska dödspatruller och elvispen som skall ha hittats på mordplatsen.
Neeee. Nu får det räcka åtminstone från min sida. Har för egen del bara analyserat platsen där han hittades och bilder därifrån, men det känns obekvämt och äckligt nu när jag kan koppla ihop det direkt med DA.
Citera
2021-03-08, 18:12
Medlem
McAns avatar
Själviskt att begå självmord, men att inte ens lämna ett brev hemma till någon anhörig där går fan gränsen.
Citera
Medlem
Att de relativt snabbt konstaterar att det inte ligger brott bakom, tyder inte det på att det funnits ett självmordsbrev el dyl? Eller är det i själva verket de det undersökt under dessa dagar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Vilken självmordsmetod skonar anhöriga och ger en garanterad säker och smärtfri död? Alla självmord är givetvis förjävligt mot anhöriga, ditt spån.

Har jag sagt det? Sa bara att just den metoden är extra respektlös enligt MIG. Slut på diskussionen.
Citera
Medlem
Han som hittade Deniz, sa inte han att han såg ett par skor och byxor och då förstod han att det var en kropp?

I sådant fall, hur lyckades det påstådda ena benet missas på platsen? Tog det sig ur både byxben och sko och lämnade de intakta på platsen?
Citera
2021-03-08, 18:15
Medlem
Public Enemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ingen vet var DA motionerade och bilden är med största sannolikhet fake. Du behöver vakna för det är långt ifrån case closed.

Jag var vaken. Du?
Citera
2021-03-08, 18:17
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provia100
En användare postade helt kort, innan det blev känt att bombgruppen varit där, att den som hittats var DA och att det hade skett en detonation på platsen. Jag tror själv att den infon var helt korrekt och att den kom från en polis som varit på platsen.
Ibland kan det vara värt att lita på sådant eftersom infon kom i början på insatsen innan mer var känt för oss via media.
Citera
2021-03-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aza000fraza
Det där är absolut inte sant. Jag har varit självmordsbenägen flera gånger men man måste inte ligga helt apatisk på sängen bara för det. Man måste ju äta medans man lever och kanske googla recept etc. Man kanske inte ens är deprimerad utan ser självmord mer som en enda utväg ur de problem man har.

Sedan så, om det ryktet stämmer att han sprängde sig själv så förtjänar han inga sympatier 😞 hur kunde han göra så mot sin familj. Då är det endast tragiskt.
Är du självmordsbenägen tänker du inte rationellt. Om han tänkt klart borde han lämnat ett brev till sina anhöriga om varför så de inte behöver leva i ovisshet
Citera
2021-03-08, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Tog han sitt liv eller var det en olyckshändelse..?

Basker av.

Bombgruppen var där så det låter ju misstänkt
Citera
2021-03-08, 18:21
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McAn
Själviskt att begå självmord, men att inte ens lämna ett brev hemma till någon anhörig där går fan gränsen.
Kan varit ptsd? Finns många med små fel i skallen som bara kan bestämma sig blixtsnabbt att ta livet av sig.
Citera
2021-03-08, 18:22
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveydovey1
Att de relativt snabbt konstaterar att det inte ligger brott bakom, tyder inte det på att det funnits ett självmordsbrev el dyl? Eller är det i själva verket de det undersökt under dessa dagar?

Obduktionen kanske visade det?
Citera
2021-03-08, 18:22
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Han kanske rekade och planerade sitt självmord? Många gör så.

Klart man tar med sig telefon och plånbok på en längre runda. Han hade ju en löpryggsäck som är perfekt för det plus lite vätska och nåt att tugga på. Att inte ta med sig det tyder på att något är fel, tycker jag.

Varför kommer bombtekniker till en upphittat lik?

Bombtekniker tillkallades kanske på grund av ett misstänkt föremål? Kan betyda allt eller ingenting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in