Citat:
Ursprungligen postat av
1psykfall
har inte hört talas om den där körteln så ska definitivt läsa på mer.
under en period försökte jag att komma ut ur min fysiska kropp igen men har inte lyckats. Har försökt tvinga fram en sömnparalys för jag har hört att den kan va det första steget in i en projektion men har ännu inte lyckats komma ut ur min fysiska kropp igen.
precis efter detta hade hänt så blev jag ju övertygad om att det går att lämna kroppen på något sätt, har inte riktigt trott på människor som har berättat detta tidigare. Så jag blev ju mer öppen för just det där. Men intresset har svalnat men jag undrar fortfarande vad det var som hände.
Hälsan är det bra med, levern i behåll, tack för att du frågar! det enda sättet det påverkat mig fysiskt är att mina pupiller är olika stora efter jag vaknade upp.
varsegod! bra att du slapp permanenta men
kom på att jag en gång av en slump kom in i ett tillstånd där jag kom in i snabbt tidsläge
du vet, när tiden går fortare medan man dagdrömmer, men den här gången såg jag på en analog reseväckarklocka på datorbordet medans det hände och sekundvisaren på klockan började röra sej med väldigt hög hstighet, ca 10 -femton gånger snabbare än normalt, jag gissar 40 sekunder på 3 sekunder. det hände undgefär en minut - sen , av rädsla för att fastna i det läget joltade jag mej ur det,
tillbaka i normalt tidsläge
efter det är jag blockerad och kan inte göra om det
har ofta undrat hur det skulle ha sett ut om jag sett människor röra sej förbi synfältet i det tillståndet
det skulle ha sett ut som om dom rörde sej jättefort, men skulle de blivit suddiga eller skarpa och skulle det ha blivit en ryckig rörelse som film med bara 4 bilder sekunden?
håll nyfikenheten upp, det du var med om är inte osignificant och det kanske kan vara kul att söka upp andra som varit med om liknande saker , det finns klubbar för allting..