2021-03-08, 15:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tycker det är ändå ganska så uppenbart att Adrian inte är dugg intresserad av Therese och det beror mest på att han inte tycker om henne helt enkelt, hon är den som har satt honom i flest obekväma situationer i huset. Men han vill fortfarande vara artig och snäll mot henne.

När det gäller Emelie så tror jag att båda två har svårt för att ta första steget och speciellt då allt filmas och är live. Men man kan ändå se en intresse från båda hållen. Men båda är osäkra om den andra har intresse eller bara vill vara vän.

Tycker också det. Dessutom passar dom väldigt bra tillsammans. Han behöver en rivigare brud och hon en chillad kille. Att de dessutom i verkligheten bor 7 mil ifrån varandra gör det det hela mycket lättare.
2021-03-08, 15:27
Medlem
Pontus påminner mycket om Littlefinger från Game of Thrones.

Littlefinger har sin bordell i Game of thrones. Pontus har sin roll som pådrivare i sanning och konsekvens. Ingen av dom deltar i någon större utsträckning i dom sexuella aktiviteterna utan verkar istället gå igång på att få in andra i perverterade beteenden. Samt att dom använder sina roller i dessa miljöer för att skaffa sig makt och inflytande.

Littlefinger och Pontus framstår först som goda och vänliga personer men med tiden märker man att dom inte går att lita på, att dom spelar en roll för att få folks tillit samtidigt som dom är beredda att göra allt i sin makt för att klättra på statusstegen.

Varken Littlefinger eller Pontus är mycket för att stå i centrum eller delta i stora konflikter. Istället befinner dom sig mer i skuggan, observerar dom andra och kalkylerar sina nästa drag.

Båda är fysisk underlägsna men samtidigt intelligentare än sin omgivning. Dom använder därför list och manipulation för att bygga allianser som kan hjälpa dom mot sina mål.

Bara Luis därinne verkar ha avslöjat Pontus sanna karaktär och motiv.
2021-03-08, 15:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Såg du hur Emelie sken upp när hon ser Peddo och Tess.
Tess går all in nu. På två dagar förvandlas hon från Moder Teresa till Pamela Anderson
Tyvärr kommer det lyckas och på kvällens party går hon in nu för femte gången skall officeren snärjas in
Det är så Tess fungerar och kommer fungera och inget annat Grodan, Folk ser inte det vi andra ser om Tess men du ska se sitter hon safe efter kvällen då är hon på jakt efter AD!

Pedram är personen hon curlar med i huset och lindat runt sitt lillfinger, Det är tragiskt se hur hon fungerar Tess...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Känner mig nervös inför ikväll, vill verkligen inte att Simon ska åka.
Känns risken överhängande? 🤔
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag tycker det är ändå ganska så uppenbart att Adrian inte är dugg intresserad av Therese och det beror mest på att han inte tycker om henne helt enkelt, hon är den som har satt honom i flest obekväma situationer i huset. Men han vill fortfarande vara artig och snäll mot henne.

När det gäller Emelie så tror jag att båda två har svårt för att ta första steget och speciellt då allt filmas och är live. Men man kan ändå se en intresse från båda hållen. Men båda är osäkra om den andra har intresse eller bara vill vara vän.

Det ska bli intressant att följa detta.. Det finns chans där mellan Emelie och honom men jag tror definitivt att Tess har bränt sina broar.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Har röstat kvar Simon. Tror många här gör det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mammagruppen vill att Emelie och Adrian ska bli ett par, snälla vilken fantasivärld lever dom i.
Emelie är inte snygg, har silikonbröst och är negativ och deppig, noll attraktiv.
Spot on. Emelie är den där bortskämda ungen som fått allt serverat genom uppväxten. Tror sig vara snyggare än vad hon är. ”Killarna ska komma till mig, jag vill inte vara den som är för på”. Hennes personlighet är dessutom helt åt skogen. Tråkig, deppig, sur och bortskämd.
2021-03-08, 15:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Du kan vara lugn.👍
2021-03-08, 15:29
Medlem
Citat:

+ 1 på den.
2021-03-08, 15:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Pontus påminner mycket om Littlefinger från Game of Thrones.

Littlefinger har sin bordell i Game of thrones. Pontus har sin roll som pådrivare i sanning och konsekvens. Ingen av dom deltar i någon större utsträckning i dom sexuella aktiviteterna utan verkar istället gå igång på att få in andra i perverterade beteenden. Samt att dom använder sina roller i dessa miljöer för att skaffa sig makt och inflytande.

Littlefinger och Pontus framstår först som goda och vänliga personer men med tiden märker man att dom inte går att lita på, att dom spelar en roll för att få folks tillit samtidigt som dom är beredda att göra allt i sin makt för att klättra på statusstegen.

Varken Littlefinger eller Pontus är mycket för att stå i centrum eller delta i stora konflikter. Istället befinner dom sig mer i skuggan, observerar dom andra och kalkylerar sina nästa drag.

Båda är fysisk underlägsna men samtidigt intelligentare än sin omgivning. Dom använder därför list och manipulation för att bygga allianser som kan hjälpa dom mot sina mål.

Bara Luis därinne verkar ha avslöjat Pontus sanna karaktär och motiv.
Fan vad rätt du har
Älskar dessutom den serien.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Har röstat kvar Simon. Tror många här gör det.
Samma överallt.
Finns inte en chans att han lämnar ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är så Tess fungerar och kommer fungera och inget annat Grodan, Folk ser inte det vi andra ser om Tess men du ska se sitter hon safe efter kvällen då är hon på jakt efter AD!

Pedram är personen hon curlar med i huset och lindat runt sitt lillfinger, Det är tragiskt se hur hon fungerar Tess...

ja innerst inne är hon nog en trasig människa riktig WT bara kolla tramp stampen så förstår man

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in