2021-03-08, 15:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon spelar och söker sympatier inför kvällens omröstning, Om hon kommer sitta säkert då skärmar hon sig från Pedram igen....

Såg du hur Emelie sken upp när hon ser Peddo och Tess.
Tess går all in nu. På två dagar förvandlas hon från Moder Teresa till Pamela Anderson
Tyvärr kommer det lyckas och på kvällens party går hon in nu för femte gången skall officeren snärjas in
2021-03-08, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Rovdjurs-Judith sniffar byte!
Obehagligt! Hon är så kåt på Tanja att det är sjukt. Tror hon skulle må bra av att lämna huset. Tycker verkligen inte hon passar in utan hon låtsas vara någon annan än vad hon är. Kanske för att hennes personlighet är rätt så obehaglig. Undrar vad hennes gamla tjejer skulle säga om henne?
Bannlyst
Mammagruppen vill att Emelie och Adrian ska bli ett par, snälla vilken fantasivärld lever dom i.
Emelie är inte snygg, har silikonbröst och är negativ och deppig, noll attraktiv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag ser att många tror att Adrian är gay bara för att han inte besvarar Tess uppenbara inviter.

Han har redan svarat deltagarna på att han är hetero, och inte har någon flickvän. Så antingen får vi lita på det han säger, eller så ljuger han.

Det kan handla om många saker. Antingen är han helt enkelt inte intresserad av Tess, eller så var han det innan festen från helvetet. Eller så kan det vara så att han inte vågar göra något av respekt till Pedram för att han fattar att det är mer där än vad som uttalas.

Eller så kan det vara så att han är intresserad av Emelie, men att ingen av dem vågar ta steget.

Eller så kan det vara så att han inte är ett dugg intresserad av en enda tjej därinne.

Det betyder inte att han är homosexuell som många verkar antyda. Han kanske bara har mer självrespekt än de flesta som tar det som bjuds.

Jag tycker det är ändå ganska så uppenbart att Adrian inte är dugg intresserad av Therese och det beror mest på att han inte tycker om henne helt enkelt, hon är den som har satt honom i flest obekväma situationer i huset. Men han vill fortfarande vara artig och snäll mot henne.

När det gäller Emelie så tror jag att båda två har svårt för att ta första steget och speciellt då allt filmas och är live. Men man kan ändå se en intresse från båda hållen. Men båda är osäkra om den andra har intresse eller bara vill vara vän.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Tror du på det där själv? Hon är strategisk och låtsas vara så godhjärtad och moderlig. Klart som fan att hon är där för att kamma hem vinsten enbart. Pinsamt att se henne springa omkring och tro hon är häftig och ungdomlig. Hon kommer nog visa sitt rätta jag vad tiden lider om hon blir kvar.
Kom igen då du själv är 58 bast och snacka om tro och vilja. Eeeh. 2021 nu, eller?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tanja har imponerande kommit oerhört långt med förhållandet till sin kropp. Vilken förebild!!! Att våga visa sina brännskador kräver mod och inte många människor som klarar hantera det så som hon visar och gör. Och så ung. All credd till henne!😍

Älskar Tanja!!!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Är med dig. Killen kan nog få vem han vill och är van vid det. Svårt att tro att han är i behov av att kladda på en tjej bara för att hon ger en invite. Tess är wt och han har mer klass.

Ja men precis.. Han kan nog i princip välja och vraka bland de flesta kvinnor. Varför skulle han då ta någon som bjuder ut sig? Det är inte direkt ett attraktivt beteende tycker åtminstone jag. Han verkar som du säger mer laid back och ha lite högre klass (hoppas jag, men skenet kan bedra).
2021-03-08, 15:25
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur Therese beter sig är inte alls passande med hennes ålder, sånt beteende skulle man ändå ”acceptera” eller snarare förstå från en ung tjej.
Det känns som hon har kommit till åldern där man inser att det finns faktiskt viktigare saker än utseende, att utseende bara är ytligt.

Ibland känns det som hon beter sig som en osäker tjej i tonåren.
Inte många i huset som beter sig efter sin ålder.
Sen kan ja inte förstå hur det kan trigga så många att man försöker att se så bra ut som möjligt, vill inte alla de på olika sätt.
Har man sen även intresse för smink osv samt har 100 timmar över att ta dö på varje dag så varför inte göra de man gillar.
Och alla har kanske inte lika bra självförtroende som andra.
Att vara i tv 24/7 är nog jobbigt i sig.
Finns ju annat man kan ha åsikter om än detta kan ja tycka...
2021-03-08, 15:26
Medlem
StoriaiLs avatar
Känner mig nervös inför ikväll, vill verkligen inte att Simon ska åka.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Tror du på det där själv? Hon är strategisk och låtsas vara så godhjärtad och moderlig. Klart som fan att hon är där för att kamma hem vinsten enbart. Pinsamt att se henne springa omkring och tro hon är häftig och ungdomlig. Hon kommer nog visa sitt rätta jag vad tiden lider om hon blir kvar.
Vad är hennes rätta jag då?
Klart hon är där av samma anledning som de andra men de jag sett känns genuint och ärligt, inga spel eller teater till skillnad mot flera av de andra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Känner mig nervös inför ikväll, vill verkligen inte att Simon ska åka.

simon åker inte finns inte en chans
Medlem
Hade kunnat betala mycket för att få ut Tess därifrån idag men tyvärr ser det inte ljust ut.

Jag undrar hur vidrig hon kommer bli efter hon fått stanna? Duger kanske inte Peddot som kramkompis då? För det hon gör nu är ju verkligen att leka med hans känslor om hon efter liven kväll återgår till sitt iskalla beteende ”jag visste inte att han har känslor”

FAAAAN vad jag hoppas hon ryker ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in