2021-03-08, 11:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Steph berättar att hon åkte 1,5 timmar för att träffa sitt x å han satt bara och gamade.
Nardos kontrade direkt att hennes vän flög till London för en killes skull å han gamade.

Nardos har tagit över Victoria Klöfvers stafettpinne
2021-03-08, 11:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Äntligen någon som sett på samma program som mig!
Sengångaren har inte gjort ett skvatt mer än sin tv-fylla och en berättelse om att han inte fick mat som barn. Övrig tid har han sovit i soffan eller pratat osammanhängande när han fått en fråga av någon.
Men vissa följer Älgvandringen på SVT också...
☝️
Exakt!
2021-03-08, 11:13
Medlem
Sladderbrallas avatar
Tog tio min å studerade bara tess i v rummet
Alltså....sån sjukt osäker tjej...olycklig med tror jag
Varenda rörelse är genomtänkt å hur hon flashar morgonrocken😅
Men de värsta är det falska skrattet. Sett de förut. Hon skrattar lite på måfå utan att va med i samtalet å där de kan tänkas passa in. Hennes sätt att visa jag är åxå med här!
Pinsammast blir de då skrattat ibland tom blir helt fel ibland.
Fan de är nåt så jävla obekvämt å skevt med denna människa så ja får fan ont i magen alltså.
Hon utstrålar desperation, ensamhet, osäkerhet.
Sjukt sorgligt
2021-03-08, 11:13
Medlem
måste ändå säga att Pedram har vunnit den här striden. Han gick från att sova ensam och bli baktalad av therese som ständigt säger "jag är inte intresserad av honom, han vägrar ta ett nej" till att sova tsm med tanja varje kväll, som dessutom säger på sanning eller konka att han är den snyggaste i huset och samtidigt ha therese som slänger sig på honom. Fake eller ej, faktum kvarstår att hon gör en massa med honom nu som hon tidigare sa att hon aldrig skulle göra för "hon var inte intresserad"
2021-03-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
måste ändå säga att Pedram har vunnit den här striden. Han gick från att sova ensam och bli baktalad av therese som ständigt säger "jag är inte intresserad av honom, han vägrar ta ett nej" till att sova tsm med tanja varje kväll, som dessutom säger på sanning eller konka att han är den snyggaste i huset och samtidigt ha therese som slänger sig på honom. Fake eller ej, faktum kvarstår att hon gör en massa med honom nu som hon tidigare sa att hon aldrig skulle göra för "hon var inte intresserad"

precis men situationen i huset har också ändrats bla sitter hon löst dels har adrian kommit in i huset vilket gör att hon försöker använda dem emot varandra igår satt hon och klängde på simon och fick massage i över 1 timme tidigare skulle hon aldrig bett simon om det så mycket av det vi ser nu är bara ett spel för gallerierna hon vet hur hon ska spela ut sina kort nu. får hon vara kvar efter ikväll så ska det vara intressant hur dem nästkommande veckorna ser ut
2021-03-08, 11:20
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
https://imgur.com/gallery/McASyXe

Storys som hon den jobbiga människan lägger ut på sin insta..

Ofta handlar det om hennes kärlek till Tess också hur underbart rolig och snygg Tess är och att Tess eller Nardos måste vinna - uppmanar ALLA sina följare att rösta så att Tess eller Nardos vinner

CrazyHäzt - ska du intr kommentera alla dezza inztagram dizcussioner ?

Väntar zpänt.
2021-03-08, 11:22
Medlem
Har ni märkt att Emelie just nu i soffan rör sig närmare och närmare Adrian. kom igen tjejen lägg in en stöt nu
2021-03-08, 11:23
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Scrollade igenom Facebook och såg arga kommentarer om att BB borde agera mot Judith.

Vad har jag totalt missat?

Aftonbladet har skrivit om det.
Citat:
Natten till söndag stod Judith Nodby, 27, för en rad närmanden mot andra deltagare, som fick tittarna att rasa i kommentarsfälten på programmets sociala medier. Flera av Aftonbladets läsare har också reagerat på händelserna.

”Big brother”-deltagaren försökte under leken ”sanning och konsekvens” att suga på Emelie Svenssons, 24, fötter trots att hon skrek ”nej” och visade ”tumme ner”-tecken. Nodby ska också ha dragit ner kjolen på henne när hon i panik försökte ta sig från situationen och rummet.

Senare under natten ska Judith Nodby också ha krupit ner hos den sovande Tanja Ingebretsen Kallin, 23, och börjat kyssa henne, enligt flera av kommentarerna på sociala medier.

”Big brothers” exekutiva producent, Joel Bendrik, säger att Judith Nodby inte kommer att straffas för nattens händelser.

Hon var väldigt på flera tjejer.
2021-03-08, 11:23
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Tog upp detta för LÄNGESEDAN.
2021-03-08, 11:24
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Tog upp detta för LÄNGESEDAN.

Jaha? personen jag svarade frågade ju vad den hade missat så jag försökte uppdatera personen i fråga...
2021-03-08, 11:25
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Tack för info!
2021-03-08, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis men situationen i huset har också ändrats bla sitter hon löst dels har adrian kommit in i huset vilket gör att hon försöker använda dem emot varandra igår satt hon och klängde på simon och fick massage i över 1 timme tidigare skulle hon aldrig bett simon om det så mycket av det vi ser nu är bara ett spel för gallerierna hon vet hur hon ska spela ut sina kort nu. får hon vara kvar efter ikväll så ska det vara intressant hur dem nästkommande veckorna ser ut

absolut. Men faktum kvarstår att alla i huset och vi tittare nu ser att det är inte Pedram som vägrar ta ett nej, så som tess ständigt påstod. Utan nu är det hon som går till honom. Han behöver inte honom egentligen för han sover med tanja nu. Men han började med noll tjejer och har nu 2, även om en av dem egentligen inte vill ha honom så kastar hon sig ändå på honom. Vilket både boostar hans självkänsla och hur han syns utåt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in