2021-03-08, 10:41
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Judith sa precis att hon fått tillsägelse av BB för att hon försökte ta på Pedrams kuk när han hade sagt nej. Det berättade hon glatt för steph och simon 🤮

Sen såg jag inte när hon försökte göra det på pedram i duschen, och enligt hennes utsago så var det på skoj och bägge var ok med det, vilket kan stämma givetvis. Men med allt som har hänt så tycker jag det är så konstigt beteende att sitta och skämta om att man får varning av BB för att man försöker ta på nåns kuk mot deras nekande. 🙄 Speciellt om de pratat med henne om incidenterna med emelie och tanja också. Tycker hon det är kul och "coolt" att hon får tillsägelser för opassande sexuellt beteende? Jag hade skämts ihjäl 🙈
Det är mycket som gjorts av henne som varit på gränsen men hon kommer undan på grund av sin läggning.
Hon var tex på Emelie senast och det var definitivt inte ömsesidigt kladdande då hon sa ifrån flera gånger. Hade en kille gjort samma sak hade som åkt ut.
2021-03-08, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ikväll gäller de.
Ska Katti verkligen behöva åka hem bara för att hon sakt ett förbjudet ord. Seriöst!? Hur löjligt är inte det!??!
Hon är kvinnan som verkligen behövs i huset, både bland oss tittare men framförallt för deltagarna.
Hon är sig själv hela tiden, från dag 1 till skillnad mot flera av de andra som gör tv när dom blir nominerade för utröstning.
Det lär stå mellan henne och Luis (tro mig, de andra sitter säkert!).
Inget ont om Luis, han är säkert en snäll snubbe (om än lite underlig) men vad har han gjort I huset så här långt?
Ja han hade en fylla härom kvällen och va lite småkul men sen har han mest setat vid köksön och väntat på mat eller slumrat sittande i soffan.
Han vaknade till senaste dagarna passande nog när han hänger löst...
Nej, rädda Katti nu. Tanten är värd att få vara kvar!
Hon har fått mina två röster den här veckan och jag hoppas att fler kan tänka på samma sätt.

#saveKatti

Håller med i det du skriver till 100! Dock tänker jag inte riskera att Simon
2021-03-08, 10:43
Bannlyst
Tjejer vill ha ut Therese för som vanligt är tjejer falska idioter som inte tål kvinnor som är snyggare än dom själva.
Men eftersom man röstar kvar nån så vet jag inte hur dom ska göra för att få ut Therese.
Simon och Nardos verkar sitta säkert.
2021-03-08, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Testa att googla om du är intresserad.
Men här har du en artikel.
https://www.google.com/amp/s/amp.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/fler-unga-killar-an-tjejer-saljer-sex

Hehe, tack. Och ja, en snabb googling visar att det finns svenska studier som tyder på just det men i och med att den stora gruppen inom prostitution, kvinnor med annan nationalitet än svensk, inte nås av sådana studier och därmed inte är representerade så kan siffran vara missvisande.

Nåväl! Tess gör ju åtminstone ingenting mot sin vilja vad det verkar så återstår väl bara att se om det resulterar i pengar eller inte.
2021-03-08, 10:44
Medlem
emelie är faktiskt jävligt ful-snygg
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Judith sa precis att hon fått tillsägelse av BB för att hon försökte ta på Pedrams kuk när han hade sagt nej. Det berättade hon glatt för steph och simon 🤮

Sen såg jag inte när hon försökte göra det på pedram i duschen, och enligt hennes utsago så var det på skoj och bägge var ok med det, vilket kan stämma givetvis. Men med allt som har hänt så tycker jag det är så konstigt beteende att sitta och skämta om att man får varning av BB för att man försöker ta på nåns kuk mot deras nekande. 🙄 Speciellt om de pratat med henne om incidenterna med emelie och tanja också. Tycker hon det är kul och "coolt" att hon får tillsägelser för opassande sexuellt beteende? Jag hade skämts ihjäl 🙈
Hon är ju lebba då är det enligt Judith och BB helt okey, släpp in Alexander Bard så kan han springa omkring å ta på flickornas musar
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Samma sak där, skit i avsnitten där framställs Simon som en rövhatt och Nardos som någon som växt så oerhört vilket hon själv påpekar 10 ggr per avsnitt, pissprogram

Ja inte fan har jag lust att se på det. Men trist att bikterna inte går att hitta, det är samma bikter som snurrar en hel dag i appen
2021-03-08, 10:45
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Så sant så. Är riktigt trött på Luis. Den enda roliga moment han haft var på festen när han spydde och skyllde på Simon etc och talade om i kameran. Utöver det sitter han på sitt arsle och nedvärderar de andra
Äntligen någon som sett på samma program som mig!
Sengångaren har inte gjort ett skvatt mer än sin tv-fylla och en berättelse om att han inte fick mat som barn. Övrig tid har han sovit i soffan eller pratat osammanhängande när han fått en fråga av någon.
Men vissa följer Älgvandringen på SVT också...
2021-03-08, 10:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag gillar att ha Nardos i huset. Jag gillar att se hur hon är idag jämfört med första dagen, än mer hur hon är idag efter att suttit fast med Simon. Nardos är en genuin människa och att vara i det där huset förändrar hennes attityd och beteende till det bättre. Hon tar ändå till sig av kritiken.

Hon är inte en bakomryggentalande orm som exempelvis Therese
Narkos genuin!?? 😳
Nä, inte i min bok iallafall.
Möjligen att hon är genuint jobbig och störig.

Om hon bara kunde sluta att ta över andras samtal hela jävla tiden, med sitt ointressanta och framförallt ointelligenta pladdrande.
Hennes mun rör sig ju helt utan kontakt med moderkortet, som bara verkar bestå av kalllödningar.
2021-03-08, 10:46
Medlem
yes! louis satte sig nyss till vänster om adrian som var intryckt mot soffan. detta gjorde att adrian var tvungen att flytta sig närmare emelie. Stort leende på emelies ansikte och adrian verkade också glad. Shippar dem sååå
2021-03-08, 10:46
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Håller med i det du skriver till 100! Dock tänker jag inte riskera att Simon
Alla omröstningar på div sidor visar att han sitter säkert. Det finns inte en chans att han åker ut ikväll.
Det står mellan Luis och Katti till 100%

#saveKatti
2021-03-08, 10:47
Medlem
Simon berättade nyss att BB bad om tumme upp från honom och Steffi under natten, verkar som de plockat upp det konceptet igen efter helgens kaos lol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in