2021-03-05, 18:03
Medlem
xrlpyts avatar
Patetisk bikt av Pedram i appen, han är sååå uppblåst av att ha blivit räddad. Han kommer puffa upp självförtroendet och creepa runt Tess när han fått i sig lite alkohol, och hon kommer nobba honom igen och så lackar han ur.
2021-03-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
För det första vill jag absolut säga att jag hatar INGEN därinne, jag känner dem inte. Men att jag skulle vara avundsjuk för att jag inte tycker hennes personlighet är nice..? Jag kan bara bedöma vad jag ser utifrån liven, Therese är sur o grinig, ganska missunnsam mot andra och fäller elaka kommentarer bakom folks ryggar. Dessutom är hon fruktansvärt stel o tråkig, tar illa åt sig av saker som inte är menat som något elakt osv, vilket hon själv satt och sa nyss: att hon är orolig att åka ut nu för hon är beige = tråkig.
Jag har inget emot tjejer som är snygga men de måste också ha en personlighet för annars betyder inte utseendet något. Tanja är tio tusen ggr snyggare för hon är snygg o har en härlig personlighet. Är man avundsjuk då också..?

ibland behöver en del personer tid på sig att hitta sin plats i en grupp tess har ju sagt att hon är väldigt introvert och att det tar tid innan hon visar sitt rätta jag detta kanske är precis vad hon behöver för att resa sig igen. däremot behöver hon sluta tänka på alla saker folk säger till henne å ta upp det med personen direkt och inte stå och älta det inför alla andra
2021-03-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
En liten observation bara, bortsett från vad man tycker om deltagarna. Märkligt hur en del som gråter höjs och andra sänks. Tess grät för ca en timme sen och då var det mycket hårda ord här. Nu när Simon grät, av lycka i och för sig, så är det bara glada hejarop.
Bortsett från huruvida känslorna är ”spelade” eller inte, så blir det lite skevt när en får massor av nedsättande kommenterar för att uttrycka känslor och en annan bara får positiva utrop. Och förstå mig rätt, kan också irritera mig på människor som är uppenbart fake, var bara en observation som sagt. Värt att notera!

Det är inte speciellt objektivt i denna tråd, nej, det är en korrekt observation : )
2021-03-05, 18:05
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jaa, han är så jäkla oskön. Allt han säger och gör är inte genuint, han tänker bara spel o pengar fast låtsas som att han är den "sköna o obrydda" killen.
Han hade passat bättre på den här sidan och skriva inlägg med oss i tråden för han verkar ju gilla realityshow. Blir lite för mycket medvetenhet för att det ska kännas som att man ser den mer genuina Pontus
2021-03-05, 18:05
Medlem
Zingo2s avatar
Jag gillar Simon, men som skrev igår att han var sur för att han hade tandvärk/öronvärk.
Har han träffat tandläkare/läkare????? Eller har värkarna i tänder/öron gått över av sig själv?
När jag ser honom nu, verkar han inte ha ont någonstans?!?!?!
2021-03-05, 18:06
Medlem
vad är det me emelie hon är sur som fan i soffan nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Såg ett klipp där Tanja sitter och gråter över ”elrummet” (syftar hon på namngrejen igår?) och säger att hon är så rädd för el mm. Jag skrev ju redan för en vecka sedan att det är rätt så osakligt att hålla på med elstötar när det är en person i huset som var extrem nära att dö av just el. Nu fick jag ju dessutom det bekräftat att Tanja inte alls tycker det är kul utan att hon tycker det är obehagligt. Ok att utsätta folk för spindlar mm men att gång på gång hålla på med elstötar i huset när det finns en person som kan vara djupt traumatiserad av det på grund av personliga händelser är riktig osmakligt.

Jag såg inte just den händelsen, men det känns lite som att produktionen borde skilja på fobier och fobier som har uppkommit av traumatiska händelser. Sen kan man fråga sig om det är nödvändigt att utsätta deltagarna för sina fobier öht. Det måste ju finnas andra sätt att skapa underhållande TV
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror vi kollar på olika program. Tess är betydligt mer än bara surande och gnällande, även om hon har de sidorna också. Du får kanske följa henne mera noggrant i fortsättningen.

Vi har olika uppfattningar. Jag har följt henne lika länge som dig om du inte följt henne sedan tiden innan Big brother, vad har hon gjort som är roligt då enligt dig? Hon är väldigt uppmärksamhetssökande och blir sur när andra skiner mer än henne, det har hon bevisat gång på gång. Och hon är otroligt ältande, det blir inte kul att kolla på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Det är inte speciellt objektivt i denna tråd, nej, det är korrekt : )

Hehe, sant. Får bli lite mer flashbackig i mitt tänkande I guess.
2021-03-05, 18:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
I längden vinner de på att vara så genuint glada även över de här små vinsterna

Javisst är det så och vetskapen över att samtidigt som det har varit en pina så har de kanske också fått lite mer självinsikt, förståelse och ödmjukhet.De små detaljerna i vinsten blir ändå så stort.
Mycket bra uppdrag tycker jag! Att bli så glad över detta är Segern i sig. :-)
2021-03-05, 18:07
Medlem
upptagetvardets avatar
Judith... Gränslös
2021-03-05, 18:08
Medlem
thepizzakingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad är det me emelie hon är sur som fan i soffan nu
Ser ut som hon är trött bara

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera