Citat:
Ursprungligen postat av
Ananias
Pedofilgängets pedofilmamma Monica Pernroth Lüllmaa som släpar runt med små ensamkommande flyktingbarn till altaren olika kyrkor.Hon är äcklig!
(FB) Kändismäklarfrun Monika Pernroth Lüllmaa
Det här är intressant med det är oxå ganska mycket kärnan i vad de fri religösa, aka Livets ord aka sekt trollen ( som inte ens är troll) gör för fel. Ni avslöjar er på att fienden är så oerhört svart och ond.
Jag vet att det inte är helt ovanligt i församlingslivet. Men man behöver väll en gemensam fiende, det förenar. Vi älska Gud, med det är djävulen som svetsar oss nära.
För oss vanliga dödliga är inte allt svart eller vitt. Vi har ingen fiende. Vi varken fruktar eller föraktar på daglig basis.
Jag tror tillexempel inte att Esbjörn gänget är de goda och Ebba den onda. Jag tänker att båda sidor är människor med fel och brister, men inte att de är onda.
Ingen har kallat Ebba för bortskämd överklassslyna eller något annat epitet man skulle kunna sätta på henne om man tog i. Hon är telefonförsäljare typen är bland det värsta jag läst om henne.
Men för Ebbaisterna är team Esbjörns sida skräcködlor, pedofiler och inbiciller. Jag förstår inte, om Ebba har ett säkert chas är det väl bara att luta sig tillbaka och vänta på rättvisans hjul skall mals klart. För även ni anser väl att vi i vårt land ska ha rätt att få vår sak prövad. Fast kanske inte de som kränk en Kristdemokrat har den rätten.