2021-03-07, 18:40
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det här med att gifta sig på skämt i bb huset är inte det rätt patetiskt???
framförallt att fortsätta tjata om det
2021-03-07, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det här med att gifta sig på skämt i bb huset är inte det rätt patetiskt???
Det tycker jag ändå att det är, speciellt när man drar ut på det och gör en grej av det. Men jag vet inte, det kanske känns som att det bidrar till något när man är deltagare.
2021-03-07, 18:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jo då Grodan nu är Peddo lärare i språk & artikulera sig verkar vara en välutbildad herre det där....

God afton Putte. Vi har fått bevittna bl a att Judith inte längre minns våldtäktsförsöket mot Emelie längre. Men hon bad om ursäkt. Ehum. "Herr domare jag rånade banken och satte på vakten" ,men jag minns det inte.

Peddo säger nu att hans mamma kommer toffla honom när han kommer hem...
... ja för han inte avalutade våldtäkten med två snorloskor på offret
2021-03-07, 18:46
Medlem
Judith är på ADHD stigen igen. Snart nämner hon det.

Pedram exposa precis produktionen, han frågade om Judiths intervju vid screenen och hon nämnde att dom bad henne flippa en pannkaka. Pedram frös till med blicken och Judith frågade vad är det? Då säger Pedram "så dom hade redan planerat att göra mig till casanovan" och DC byter då kamera.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-07 kl. 18:50.
2021-03-07, 18:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ja det får man ändå ge honom att han lyckades landa i det tillslut! Vore kul att klippa ihop den dialogen med frågan om kuben för någon vecka sedan

Fasen Truth, vad har vi förtjänat för att få uppleva ett sådant överkvalificerat geni i BB.
Castingen har hittat en pärla bland alla svinen
2021-03-07, 18:48
Medlem
Mouchinos avatar
Men vafan är Pontus med i sanning och kånka som aldrig vågar göra något själv? Men det går bra och stå och hoppa som en testosteronladdad tonåring på golvet och pusha på andra att göra skeva grejer?
2021-03-07, 18:49
Medlem
Zingo2s avatar
Kul att höra Judiths resonemang gällande brudarna i huset. Hon gillar Tanja som person, inget annat.👍
2021-03-07, 18:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jo då Grodan nu är Peddo lärare i språk & artikulera sig verkar vara en välutbildad herre det där....
Han är en svärmorsdröm.
Bland beduinbefolkningen i södra Marocko.
Medlem
Emmvalentines avatar
Tycker Judith behövs, även om hon gick på för hårt inatt vissa ggr, men de flesta va ju med på det. Va väl mot Em hon var lite för på bara, resten var ju med på det. Jag gillar hennes skratt och gillar att hon sätter igång de andra.

Synd Kattis hade siktet på Jesper och inte Luis ..kunde ju ha blivit svängit värre när de gillar kör å dans 💃🕺
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
God afton Putte. Vi har fått bevittna bl a att Judith inte längre minns våldtäktsförsöket mot Emelie längre. Men hon bad om ursäkt. Ehum. "Herr domare jag rånade banken och satte på vakten" ,men jag minns det inte.

Peddo säger nu att hans mamma kommer toffla honom när han kommer hem...
... ja för han inte avalutade våldtäkten med två snorloskor på offret
Öhhh Juddan minneslucka eller kanske hon kom på spela dum världen går på det ingen sett ngt eller hänt då har det inte hänt Grodan, Hon är en skum kvinna i fyllan helt klart en variant på Peddo man får de vibbarna där båda är bereda begå ngt då dem fått in alkoholen....
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Någon som vet vad som hänt med Joel, de pratar om att han problem med att kissa.
Har han vart och norpat på Moffe. hehe
2021-03-07, 18:51
Medlem
Kan inte bara Judith dra åt helvete, så satan trött på att hon klänger efter Tanja, hennes reptilhjärna fråga om inte Tanja var full. Hade hon skämtat o sagt ja hade hon väl försökt gå ner på henne, hade judith varit en snubbe så hade hon lätt alla dagar fått lämna bb, men och vara flata och fetto är tydligen bästa kombon på och komma undan med allt.

Sa ja att jag är sjukt trött på henne? Försvinn Grodan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in