2021-03-08, 00:39
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
När sa han de och till vem?

Han sa det i vardagsrummet när de satt och åt nyss och då var, Tess, Adrian, Pedram, Katti och Pedram där. Och precis då kom Emelie dit och de bytte samtalsämne.
Therese det bittra idioten lös upp när Joel ville prata skit om Emelie.
2021-03-08, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Fyfan vad elakt att Joel säger "Ska vi prata om Emelie?" Vad vill han säga?
Någon annan borde ju för fan ha ryggrad och säga att de inte ska snacka skit om henne och ta det med henne om de har något problem.

Tog det som ett skämt? Såg ut som att han var medveten om att hon var där och sa det högt på skoj. Kanske har fel.
2021-03-08, 00:41
Medlem
Citat:
Han sa det i vardagsrummet när de satt och åt nyss och då var, Tess, Adrian, Pedram, Katti och Pedram där. Och precis då kom Emelie dit och de bytte samtalsämne.
Therese det bittra idioten lös upp när Joel ville prata skit om Emelie.

Svårt att tänka mig att han var seriös!
2021-03-08, 00:41
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tog det som ett skämt? Såg ut som att han var medveten om att hon var där och sa det högt på skoj. Kanske har fel.

Jag hoppas du har rätt. Jag tyckte det såg ut som de blev stela när Emelie kom för att Joel ville prata om henne.
2021-03-08, 00:42
Avslutad
BB borde slå på Creepypoddden för dom i huset innan läggdags
2021-03-08, 00:42
Medlem
Ridnes avatar
Therese är en kvinnlig Pedram mot Adrian alltså. Överallt är hon efter honom. Putar med röven. Duschar i oändlighet. Tvångshånglar upp honom. Sminkar honom. Tjatar om deeptalks. Vad håller hon på med? Hon framstår som så desperat och med 0 självrespekt. Jag skulle känna mig jagad om jag var Adrian.. Han borde hångla upp Emelie snarast så han blir av med kaninkokerskan Tess.
2021-03-08, 00:43
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Svårt att tänka mig att han var seriös!

Jag har inte sett så mycket från liven idag men jag hoppas han var oseriös. Jag tänkte att han kanske fortfarande var sur efter deras sängbråk.
Medlem
Citat:
Fyfan vad elakt att Joel säger "Ska vi prata om Emelie?" Vad vill han säga?
Någon annan borde ju för fan ha ryggrad och säga att de inte ska snacka skit om henne och ta det med henne om de har något problem.

wtf? till vilka? och vad svarade dem?
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Therese är en kvinnlig Pedram mot Adrian alltså. Överallt är hon efter honom. Putar med röven. Duschar i oändlighet. Tvångshånglar upp honom. Sminkar honom. Tjatar om deeptalks. Vad håller hon på med? Hon framstår som så desperat och med 0 självrespekt. Jag skulle känna mig jagad om jag var Adrian.. Han borde hångla upp Emelie snarast så han blir av med kaninkokerskan Tess.

Skillnaden är att Pedram gör det mot någon som är åtminstone någorlunda intresserad medan Therese gör det mot någon som är totalt ointresserad.
2021-03-08, 00:44
Medlem
Citat:
Jag hoppas du har rätt. Jag tyckte det såg ut som de blev stela när Emelie kom för att Joel ville prata om henne.

Känns för osannolikt att han skulle börja snacka skit om den han är närmst med helt öppet i grupp så haha. Han ville ju inte ens berätta vad dom två bråka om igår när ormen Tess försökte manipulera honom till att göra det.
2021-03-08, 00:44
Avstängd
4 psykfall som leker något, dom ska inte vara i big brother utan köras direkt till ankaret!! dom är inte friska. fläsk-luis, tanja-tarded , flatdith-flodhäst , bög-el
2021-03-08, 00:46
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

EXAKT! Hon är såååå otroligt desperat och uppmärksamhetskåt. Hon bjuder ut sig och går runt och poserar hela tiden och fattar inte att Adrian blir obekväm. Adrian märker ju att hon vill ha honom och försöker vänligt visa att han inte är intresserad. Men antingen fattar inte Tess eller bryr hon sig inte.
Hoppas verkligen Tess lämnar imorgon för hon är värst i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in