2021-03-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa hon?
Något om ett om uppdraget handlar om att jaga någon så kommer Louis inte att springa haha. Han sa emot att han visst kommer att springa.
2021-03-05, 11:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Den glömmer vi aldrig:

Legend redan.
2021-03-05, 11:49
Medlem
Helt övertygad av att Peddo går på anti-psykotiska mediciner. Sättet han för sig på och pratar nu i jämfört med en vecka sedan är helt svart och vitt. Verkar som att BB har tillåtit en ökad dosering då de annars blir labila för stämning om han faktiskt attackerar och skadar någon snart.
2021-03-05, 11:49
Medlem
haha luis frågade precis peddot varför han alltid måste prata om sig själv i 3dje person
2021-03-05, 11:50
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Jag tycker de borde ta in laserturken och eventuellt ”vem var det som kasta turken”...

Önskar verkligen någon kunde klippa Peddos, Nardos och Pontans tung.

Och samtidigt göra kaoz med mössan.

Ps: glömde att kanske de flesta här inte var födda för att minnas legender som frisbee turken... My bad.
2021-03-05, 11:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Prinsessan av Persien har tränat sin blick i spegeln och Scarface i bakgrunden sin samsung tv. Han tränar på att säga rezpekt och spänna sin svartmuskiga blick. En sinnesslö och lättkränk imdivid. Tar han inte en immunitet då smäller det och han kommer kräva rezpekt
Hur ska han ta en immunitet med det dåliga pannbenet??
Jag menar minsta motgång nu så smäller det och jag skulle tror dem skiter i att han ska ha rezpekt Pedram dem kommer leva en rulla likväl....
2021-03-05, 11:51
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
DETTA!
Blir så trött på dessa lata slapptaskar som ligger och drar sig halva förmiddagen. Skulle behövas en riktigt dryg och elak "drillsergeant" (vad tusan heter det på svenska?) som kör upp dem med skrik och svordomar.
Därefter ska de utsättas för hård fysträning i en timme innan de får frukost. Sedan lite tunga tävlingar typ vedhuggning, plattsättning, säckbärande eller liknande.
Tävlar man om en mille ska det banne mig inte vara något vilohem/dagis.

Ja, jag är sur idag. Min DC laggar fortfarande aparsel.

MVH/Gnomegirl.

Tänk på permobilmannens hälsa för tusan. Någon får hålla i hans tunga under vedhuggningen.

Vad tittar du på för enhet? PC? Jävligt trist med lagg.
2021-03-05, 11:53
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Jag tycker de borde ta in laserturken och eventuellt ”vem var det som kasta turken”...

Önskar verkligen någon kunde klippa Peddos, Nardos och Pontans tung.

Och samtidigt göra kaoz med mössan.
Svenneturken hade fått fart på BB-huset
https://youtu.be/iv6gh2iBqhw
2021-03-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Något om ett om uppdraget handlar om att jaga någon så kommer Louis inte att springa haha. Han sa emot att han visst kommer att springa.

Vilken tur att det inte var Emelie som sa det för då hade det varit respektlöst såklart

Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Helt övertygad av att Peddo går på anti-psykotiska mediciner. Sättet han för sig på och pratar nu i jämfört med en vecka sedan är helt svart och vitt. Verkar som att BB har tillåtit en ökad dosering då de annars blir labila för stämning om han faktiskt attackerar och skadar någon snart.

Missade du hans vrålskrik igår eller? Han är precis som vanligt.
2021-03-05, 11:54
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
DETTA!
Blir så trött på dessa lata slapptaskar som ligger och drar sig halva förmiddagen. Skulle behövas en riktigt dryg och elak "drillsergeant" (vad tusan heter det på svenska?) som kör upp dem med skrik och svordomar.
Därefter ska de utsättas för hård fysträning i en timme innan de får frukost. Sedan lite tunga tävlingar typ vedhuggning, plattsättning, säckbärande eller liknande.

MVH/Gnomegirl.
Låter som BigBrother förr i tiden.

BB idag. BBB Bolibompa Big Brother
2021-03-05, 11:59
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
DETTA!

MVH/Gnomegirl.

Hade älskat detta! Vilken show det hade varit. Någon av instruktörerna från Elitstyrkans Hemligheter hade kunnat ta sig an det uppdraget och få lite pli på dem. Skulle vilja se Nardos eller Pedram försöka säga emot där.
2021-03-05, 12:00
Medlem
Hur blir man ens så stor som Luis? Genuint intresserad hur det är ens möjligt att gå upp så mycket i vikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in