2021-03-07, 18:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har kommit fram till vad som sker i huset när deltagarna tvingas låsa in sig i sovrummen i väntan på något sorts underhåll. Det är Farsta Sanering AB som är schemalagda varannan dag pga LUIS. På varje plats han sitter på och vilka byxor han än använder så blir det alltid skinkor mot material. Han läcker bajspartiklar på varje ställe.

Nu är jag helt övertygad om att det är han som lämnar på måndag, saneringskostnaderna blir för höga.
👍
2021-03-07, 18:33
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Judit är förbannat oskön, våldtäktskvinna som ALLTID ska dra trista historier som hon tror är väldigt intressanta
2021-03-07, 18:35
Medlem
Stummakorianderss avatar
Någon som vet vad som hänt med Joel, de pratar om att han problem med att kissa.
Medlem
Judith är inte sugen på Tanja, skönt då var det bekräftat. Man kunde väl ana att hon inte hade något intresse för Tanja.

Följer inte efter henne som en svans, lägger sig inte i hennes säng, sätter sig inte vid henne i soffan, följer inte med till köket varje gång Tanja ska hämta något att äta/dricka, tjatar inte på Tanja om att man ska bada ständigt, tjatar inte på Tanja om peklek och snurra flaskan.

Härligt.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej jag bara skrev det till er som gnällde somfan jag kude inte bry mig mindre
Gillar du inte längre?
2021-03-07, 18:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Såg din video nyss, i din press. Kermith the frog here. Hehehe

Vafan har hänt i BB dom kör musik bara sådär.
Men kan dom inte slänga in lite utmaningar på dagarna.
Räcker att vinsten är nå litet, Behöver inte vara Immunitet, fördel eller så.
Nu känns det som att dom filmar i en vänthall på flygplatsen,
och ett gäng barn börjar bli uttråkade, springer runt och stojjar.

Har inte heller fattat grejen med söndagen. Egentligen är det ju inte de i huset som skall umderhållas utan vi.
Men blir jag underhållen av Peddo just nu. Teknikern inom IT har kommit på att en månad är 28 dagar oavsett
2021-03-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Gillar du inte längre?

jo men jag bryr mig inte ett skit om nån dansar eller inte kol på fläskpaddan judith som int dnsar och bara sitter och glo
2021-03-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Någon som vet vad som hänt med Joel, de pratar om att han problem med att kissa.
Han får sån oskön utlösning. Efter varje gång han kissat. Han kissar, reser på sig, känner att något är på väg ut och behöver sätta sig på toa igen och pressa ut något spermaliknande.
2021-03-07, 18:38
Medlem
Lunatics avatar
Judith. Han frågade om du ser musiken i färger. Inte om du gillar artisten. hehehe
2021-03-07, 18:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Har inte heller fattat grejen med söndagen. Egentligen är det ju inte de i huset som skall umderhållas utan vi.
Men blir jag underhållen av Peddo just nu. Teknikern inom IT har kommit på att en månad är 28 dagar oavsett
Jo då Grodan nu är Peddo lärare i språk & artikulera sig verkar vara en välutbildad herre det där....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Ja det får man ändå ge honom att han lyckades landa i det tillslut! Vore kul att klippa ihop den dialogen med frågan om kuben för någon vecka sedan
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-07 kl. 18:42.
Medlem
det här med att gifta sig på skämt i bb huset är inte det rätt patetiskt???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in