2021-03-07, 17:20
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
.har du spelat in det?
Vi håller sånt hemlig. Du får inte se.
2021-03-07, 17:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Såg du inte när han tafatt igår lade sitt ena ben över ADs som var förfriskad, närmade sig och talade mjukt och viskade i örat och tittade i hans ögon och skrattade AD säger att han måste klia sig i foten och vips blir av med Joels ben Joel blev väl besviken och började dramat om att Emelie skulle sova i samma säng som AD Han är en smygare Joel.

Hahaha nej det missade jag.. ÄnglaAnsiktet kan inte ha det lätt. Han är som en saftig köttbit på en savann fylld av utsvultna hyenor som bara vill slita honom i stycken
2021-03-07, 17:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det vill jag ändå tycka, Therese gjorde fel mot Adrian när hon hångla upp honom på soffan.

Judith var på Tanja, Therese och Emelie utanför leken. Även gick o la sig bredvid Tanja när Tanja låg och sov även om sängen redan var ockuperad.
Du tycker det var ok att Pedram fick slicka på hennes silikontuttar och lår? Att hon står på toa och är som en hora och väntar på att AD ska komma ut? Hon är hemsk, tyvärr.
2021-03-07, 17:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Man måste vara blind för att ha missat den episoden. Det är väl därför det tas upp på IG. Hade Simon gjort något liknade på en flicka där inne hade bbpolizei tvingat ut honom ur BB som med Katti.
2021-03-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har Tess bett Adrian om ursäkt? Vad sade hon och han?

ja i morse i badrummet hon sa att hon var ledsen om det hade känts obekvämt för honom och att det inte var meningen att bli som det blev igår .AD sa att det var helt lugnt dem gav varandra en kram innan dem skiljdes åt
2021-03-07, 17:25
Medlem
Luis är inte road av fåntratten Pontus
2021-03-07, 17:26
Medlem
Lissabonfires avatar
Luis är inte impad av Ponnes trams.
2021-03-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic

Varför får jag inte se det?
2021-03-07, 17:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja i morse i badrummet hon sa att hon var ledsen om det hade känts obekvämt för honom och att det inte var meningen att bli som det blev igår .AD sa att det var helt lugnt dem gav varandra en kram innan dem skiljdes åt

Ahh ok. Ja det såg riktigt påtvingat och obekvämt ut så det var väl bra att hon ändå insåg det till skillnad mot Judith som inte verkar fatta att hennes beteende är out of order.
2021-03-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Luis är inte impad av Ponnes trams.

Nä, han verkar vara en av de som sett igenom Ponne baserat på vad han sagt om honom.
2021-03-07, 17:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nä, han verkar vara en av de som sett igenom Ponne baserat på vad han sagt om honom.

Exakt. Antagligen för att Luis är smartast i huset. Går inte att lura Baloo
2021-03-07, 17:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahaha nej det missade jag.. ÄnglaAnsiktet kan inte ha det lätt. Han är som en saftig köttbit på en savann fylld av utsvultna hyenor som bara vill slita honom i stycken

Men det finaste i det hela är att Angel Face väljer att umgås med Luis och Katti mitt i allt detta.
Snacka om självbehärskning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in