2021-03-07, 11:05
Medlem
Spajdors avatar
Hur kan inte "kocken" veta vad marsansås är!?!?!
2021-03-07, 11:06
Medlem
Hur kan Judith inte veta vad marsansås är om hon är kock?
2021-03-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nämen jag håller med dig om att Adrian förmodligen inte gillar Therese.

Obehagligt när Therese smög efter Adrian igår när han gick på toa för att vänta på att han kommer ut o ber om att få ha ett deep talk senare. Något som aldrig blev av. Adrian nämnde precis när alla pratade om gårdagen att han blir intvingad i deras lekar.

Vad var alla andras reaktioner/kommentarer på det när han sa att han blev intvingad?
2021-03-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hur kan Judith inte veta vad marsansås är om hon är kock?

För hon har ljugit hela jävla tiden, riktigt hal människa.
2021-03-07, 11:08
Medlem
Simon och Tanja alltså, underbara! Så genuint exalterade över det här med överraskningsfesten. Nardos kommer bli helt utom sig av lycka, all eyes on her, tiara och allt! Haha.
2021-03-07, 11:08
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bra beskrivet. Intressant att se hur de interagerar med varandra. Vilka som går över andras gränser och vilka som uppfattar vad som inte uppskattas. Var väldigt tydligt igår att Judith och Therese tog sig friheter med andra fast de blev supertydlgt avvisade.
Tack! 👍 Ja precis, folk börjar visa sina rätta sidor nu.
2021-03-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Om jag måste välja så är det Simon.

OK, men om du också hade varit en hetero man, så hade ditt val sannolikt blivit Therese, Emelie eller Stephanie.
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Amen!
🙏
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Det handlar mer om att hon är kvinna. En gay kille skulle aldrig komma undan med att bete sig sådär.

Som kvinna och gay måste jag säga att det är sjukt tröttsamt att se Judith. Folk har ju förutfattade meningar om att man gillar att jaga hetero tjejer men det är långt från sanningen för de allra flesta gay tjejerna. Sådana som Judith får oss alla att se dåliga ut.
Förra året så var det ju en som hette Lisa som skulle hålla på och hångla med hetero-tjejerna så fort tillfälle gavs, så BB gör ju inte saken bättre för er som inte håller på på det viset, tyvärr.
2021-03-07, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vad var alla andras reaktioner/kommentarer på det när han sa att han blev intvingad?
Ingenting, han sa det inte med någon allvarlig röst utan han höll sig till stämningen som var när alla pratade om gårdagen och han sa med ett leende "ni håller på o tvingar in mig i era lekar" men man förstår att han inte gillade det och ville ändå påpeka det artigt.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lite ågren har hon nog

hon sa innan i sovrummet att det "att det bara var en lek ju"
Ingen Ågren utropade glatt va kul, när Tanja sa att hon hade gjort en sjuk lapdance. Inatt sa hon att detta inte var någonting mot det hon varit med om, vardagsmat för henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
För hon har ljugit hela jävla tiden, riktigt hal människa.
Hon är den mest falska u huset.

Läste jag rätt att hon jagat Emelie i natt och dragit ner hennes kjol? Hade en man gjort så på en kvinna hade han garanterat åkt ut. Det är väl tusen gånger värre än att råka skrika samejävel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in