2021-03-07, 17:09
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag såg det live om det är till någon hjälp, Judith m.fl lekte konsekvens (sanning och konka, men utan val att välja sanning).

Hon skulle suga på Emelies tår, Emelie ville inte, sa tydligt nej och "tumme ner"-grejen dom kör med. Juddan fortsätter, skrattar bort det lite.

Emelie säger "Jag kommer springa här ifrån om du fortsätter", Juddan fortsätter och Emelie springer iväg mot Sovrummet/uppdragsrummet varpå Juddan följer efter och rycker loss hennes kjol (Knappkjol som lätt lossnar).

Emelie kommer tillbaka med ett skynke/filt/handduk runt midjan.
Japp. Såg också det igår.
2021-03-07, 17:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.expressen.se/gt/luis-ilska-mot-pippi-besviken-och-krankt/

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Ja det gjorde han det finns lite gamla bilder på honom med när han var smalare

Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Ja googla på hans namn så finns det en artikel om det

Ok, tack för infon!
Ja men då sjönk (edit.menade steg) han ännu mer på min:
Måste-bort snabbt som fan lista.

1. Peddot, ohotad etta. Troligen den vidrigaste deltagaren i BBs historia.
2. Judith, otrolig påfrestande sexgalen våldtäktslesbian med en OHYGGLIGT irriterande, monotont malande röst och världshistoriens jobbigaste skratt.
3. Nardos,helt hjärndöd meganarccissist som faktiskt har tappat förstaplatsen och fallit ner till en hedrande tredjeplats.
4. Lois, som agerar stand-in för gorillan från i fjol fast nu är han parkerad i soffan istället för bredvid, har nu pga Pippi tagit fjärdeplatsen tätt följd av:
5. Joel, 🤮 Kommentarer överflödiga.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-07 kl. 17:19.
2021-03-07, 17:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Joel är väldigt intresserad av Adrian, det hintade han i sin utläggning med Nardos för ett par dagar sedan, om man nu skulle analysera Nardos svar så är hon det också. Angel Face har det inte lätt i huset där varje tjej och tom varje kille utom Luis och Peddo (har inte hört något) tycker han är vacker. Därför ser vi nu rena hönsgården efter tuppen

Aha.. har missat Joels intresse för honom. Tror han att han ska kunna omvända honom månntro? Hönsgård hördes
2021-03-07, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror du hon är det?

Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det vill jag ändå tycka, Therese gjorde fel mot Adrian när hon hångla upp honom på soffan.

Judith var på Tanja, Therese och Emelie utanför leken. Även gick o la sig bredvid Tanja när Tanja låg och sov även om sängen redan var ockuperad.

ja jdith tvingade sig typ på emelie och tanja medans tess typ horade ut sig totalt och lät alla göra vad dem ville med henne hon gjorde fel som tvingade aadrian att hångla med henne på konsekvens men till skillnad mot judith har hon bett om ursäkt
2021-03-07, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok, tack för infon!
Ja men då sjönk han ännu mer på min:

2. Judith, otrolig påfrestande människa med en OHYGGLIGT irriterande, monotont malande röst.
3. Nardos,helt hjärndöd meganarccissist som helt otroligt har tappat förstaplatsen och fallit ner till en hedrande tredjeplats.
4. Lois, som agerar stand-in för gorillan från i fjol fast nu är han parkerad i soffan istället för bredvid, har nu pga Pippi tagit fjärdeplatsen tätt följd av:

skulle säga att peddo troligen är den näst vidrigaste deltagaren i BBs historia

mest vidrigast är benjami sorano fan vad stryk den snubben skulle haft

på delad andraplats med peddot kommer marcello
2021-03-07, 17:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Nudist Frida eller vad hon hette från förra året vart väl tillsagd.

Kommer inte ens ihåg nudist-Frida Började förvisso inte titta förrän ett par veckor in förra säsongen så jag kanske missade henne.
Man blir obekväm av att se hur Judith håller på. Måste kännas ännu mer obekväm av att vara tjej därinne och därmed ett potentiellt offer. Igår t.ex. när hon, Tess och Steph stod i vardagsrummet så sade Steph "Jag hade som mitt mission idag att hänga med dig ikväll Judith, för jag kände att vi glidit ifrån varandra lite". Judiths reaktion? Hon tvångshånglar upp Steph. Hon såg INTE bekväm ut. Det var ändå en av de mildare grejerna från igår.
2021-03-07, 17:17
Medlem
Citat:
ja jdith tvingade sig typ på emelie och tanja medans tess typ horade ut sig totalt och lät alla göra vad dem ville med henne hon gjorde fel som tvingade aadrian att hångla med henne på konsekvens men till skillnad mot judith har hon bett om ursäkt

Ja, det var lite lustigt, men tanke på att hon enligt henne själv inte tycker om beröring ifrån andra folk, men det verkade hon inte ha problem med igår
2021-03-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Japp. Såg också det igår.

Har du bilder på det
2021-03-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Jag såg det live om det är till någon hjälp, Judith m.fl lekte konsekvens (sanning och konka, men utan val att välja sanning).

Hon skulle suga på Emelies tår, Emelie ville inte, sa tydligt nej och "tumme ner"-grejen dom kör med. Juddan fortsätter, skrattar bort det lite.

Emelie säger "Jag kommer springa här ifrån om du fortsätter", Juddan fortsätter och Emelie springer iväg mot Sovrummet/uppdragsrummet varpå Juddan följer efter och rycker loss hennes kjol (Knappkjol som lätt lossnar).

Emelie kommer tillbaka med ett skynke/filt/handduk runt midjan.
.har du spelat in det?
2021-03-07, 17:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Aha.. har missat Joels intresse för honom. Tror han att han ska kunna omvända honom månntro? Hönsgård hördes

Såg du inte när han tafatt igår lade sitt ena ben över ADs som var förfriskad, närmade sig och talade mjukt och viskade i örat och tittade i hans ögon och skrattade AD säger att han måste klia sig i foten och vips blir av med Joels ben Joel blev väl besviken och började dramat om att Emelie skulle sova i samma säng som AD Han är en smygare Joel.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok, tack för infon!
Ja men då sjönk han ännu mer på min:

2. Judith, otrolig påfrestande människa med en OHYGGLIGT irriterande, monotont malande röst.
3. Nardos,helt hjärndöd meganarccissist som helt otroligt har tappat förstaplatsen och fallit ner till en hedrande tredjeplats.
Bra sammanfattat.
Luis är ändå lite skön när han är en Obstinat bångstyrig besserwisser
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Har Tess bett Adrian om ursäkt? Vad sade hon och han?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in