Citat:
Ursprungligen postat av
braveh
Du och din "utrustning hemma". Hade han en kamera hemma? Svar ja. Hade han en professionell fotostudio hemma? Svar nej.
Vem super på jobbet och får betalt för övertid? Tror du arbetsgivaren accepterar det?
SE fick ingen övertid.
Finns inget underlag för att han söp på jobbet.
Att han gick ut och åt middag och tog någon öl eller nubbe var inget annorlunda 1986.
Det var mer vanligt än ovanligt 1986.
Du har inget bevis för att han lånat vapen för att fota dem på jobbet.
Finns ingenting någonstans som talar för det.
Ja, har du en Nikon hemma, så nog kan du ta bra bilder då med.
En lampa och reflektorduk hade många foto intresserade.
Men var ifrån har du fått det att han skulle fota vapen?
Vilda fantasier som det mesta som TP lägger fram.