2021-03-07, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Detta är helt säkert rätt ställe.

Ok
Då återstår de andra frågorna
Har polisen haft hjärnsläpp eller har fotografen släpat med en gris ut i skogen.
Jag tror inte många i tråden kan skilja inälvor från gris och människa.
Citera
2021-03-07, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elidahme
Vad ser du som troligast? Att polis lämnat kvar dessa bevis samt att övriga personer som var på plats efter dessutom har missat dem, eller att denna person helt enkelt trollar och tagit med rekvisita till platsen för att skapa sensationella bilder?
Det sistnämnda,köttbit ja men ej mänsklig
Citera
2021-03-07, 14:27
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Ok
Då återstår de andra frågorna
Har polisen haft hjärnsläpp eller har fotografen släpat med en gris ut i skogen.
Jag tror inte många i tråden kan skilja inälvor från gris och människa.
Det är erkänt svårt att skilja på rester av människa och gris. Ser mycket snarlikt ut. Men av bilderna att döma tror jag inte att det är inälvor, utan mer skinnslamsor och möjligen ett stycke arm — som skulle kunna vara ett ben eller knä från ett svin. Min första tanke var "grisfötter".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Han svarade på min fråga, där jag bad om hans bedömning.
Ja jag vet att han svarade dig,jag svarade honom dock i fel inlägg.
Hur som lätt och fejka en sådan bild också. Och låg biten får idag så borde den legat där igår också.
Börjar likna sensationstävling
Citera
Medlem
Tror på er och att ni var på rätt plats.

Bra jobbat om ni hittat saker som polisen förmodligen missat och bör ha tagit rätt på, de var ju ett helt gäng på plats trots allt. Men kanske är det inte DA, vad står det för utgångsdatum på batteriet, kan det legat jättelänge?
Citera
2021-03-07, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojarn
Han som var där igår skrev att polisen täckt botten av gropen med ett plastskynke.

De som var där idag skriver inget sådant. Så minst en av dem ljuger, kanske båda.

Det var jag som var där igår och det fanns inget plastskynke. Jag valde att inte hoppa ner och rota i hålan, kände mig inte bekväm i det helt enkelt. Inget jag ångrar heller.
Citera
2021-03-07, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det är erkänt svårt att skilja på rester av människa och gris. Ser mycket snarlikt ut. Men av bilderna att döma tror jag inte att det är inälvor, utan mer skinnslamsor och möjligen ett stycke arm — som skulle kunna vara ett ben eller knä från ett svin. Min första tanke var "grisfötter".

Tror du därmed att det är ditlagda grejer
Citera
2021-03-07, 14:33
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinHood1857
Personen som låg där vem du nu må vara, har enligt säkra källor sprängt sig med en handgranat.
En handgranat har väl knappast så stor sprängverkan att den sliter en kropp i stycken fullständigt. Möjligtvis att de kan sluta av en arm
Citera
2021-03-07, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 997
Vadfan är oddsen på att det ligger ett ännu ej förmultnat vildsvin i samma grop? Har människan som låg där försökt äta vildsvinet eller vad? Har det varit ett slagsmål mellan vildsvinet och människan?

Vadfan ser du då på bilden? Hypothalamus, blindtarmen eller vad? Är "gropen" "grottan" "skrevan" den samma ens?
Senast redigerad av cactaceae 2021-03-07 kl. 14:38. Anledning: Felstavning
Citera
2021-03-07, 14:35
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojarn
Han som var där igår skrev att polisen täckt botten av gropen med ett plastskynke.

De som var där idag skriver inget sådant. Så minst en av dem ljuger, kanske båda.

Det fetade är FEL.
Gör det inte till en trådsanning
Citera
2021-03-07, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Alltså är detta mördarn som postar makabra bilder han tog FÖRE polisen kom på plats?? Är det möjligtvis ett av Malmens1 alla konton? Den som sitter på dessa bilder verkar gå igång på att posta dom helt öppet, och ta med sig bevis från en brottsplats?! Vem ger han den rättigheten. Sjukt. En normal funtad människa tänker först på polisen inte på ett forum.

Det kan vara Malmen, han har visat sig gå rätt långt för att få uppmärksamhet. När han gång på gång blir avfärdad som en psykotisk galning pushar det honom att gå längre och längre.

Började med att han sett Arda körandes en volvo iklädd kostym och skinhandskar.
Sen kom en fejkad konversation med mannen som hittat kroppen.
Nu detta.

Just nu vet vi inte ens om det är Deniz man hittat.
Citera
2021-03-07, 14:40
Medlem
Har nån ring FBI? Tror dom hittat Jimmy Hoffa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in