2021-03-07, 14:17
Medlem
Om detta är sant så är det ju en skandal för polisen. De hade så himla brottom att komma därifrån så de inte ens har gjort jobber klart. Var det fikarasten som drog?
Jag har även tyckt att de som var och kollade igår inte har varit särskilt grundliga. Det verkar inre vara någon som verkligen har gått ner i hålet.
Man kan undra om snuten är inne och läser på tråden nu. I så fall lär de väl vara på plats inom 10 minuter.
Citera
2021-03-07, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Är det rätt plats ?
Kan det vara saker som fotografen haft med sig?
Finns bilder på denna plats sen igår ?
Detta är helt säkert rätt ställe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Vad är det svarta? Om det är samma klippskreva som dokumenteradrs igår...den fanns inte där igår.
Fotografens rygga
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 997
Eller så kunde polisen ha gjort sitt jobb. Nu fick vi i alla fall reda på det.

Nej, det fick vi inte. Det vi enda vet är att en ung man blivit fotad i ett hål.

Att sedan googla fram lite gore är inte direkt svårt.
Citera
2021-03-07, 14:19
Medlem
Skojarns avatar
Han som var där igår skrev att polisen täckt botten av gropen med ett plastskynke.

De som var där idag skriver inget sådant. Så minst en av dem ljuger, kanske båda.
Citera
2021-03-07, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Förlåt mig alla levande människor på förhand! Det jag ser här är rester av ett vildsvin! 😥
(Jo, och har inte brukat de skor och byxor som Orij hittade).

Tjuvjägare som dödat den, skurit ut en smarrig biff, grillat sin middag och lämnat resten att förmultna i naturen. Troligen äver poliser sett den och lämnat - de hade ju ett viktigare uppdrag där, eller?
Det kan förklara varför polisen först tvekade om det var mänskliga kvarlevor.
Citera
2021-03-07, 14:20
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Om detta är sant så är det ju en skandal för polisen. De hade så himla brottom att komma därifrån så de inte ens har gjort jobber klart. Var det fikarasten som drog?
Jag har även tyckt att de som var och kollade igår inte har varit särskilt grundliga. Det verkar inre vara någon som verkligen har gått ner i hålet.
Man kan undra om snuten är inne och läser på tråden nu. I så fall lär de väl vara på plats inom 10 minuter.

Vad ser du som troligast? Att polis lämnat kvar dessa bevis samt att övriga personer som var på plats efter dessutom har missat dem, eller att denna person helt enkelt trollar och tagit med rekvisita till platsen för att skapa sensationella bilder?
Citera
2021-03-07, 14:21
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojarn
Han som var där igår skrev att polisen täckt botten av gropen med ett plastskynke.

De som var där idag skriver inget sådant. Så minst en av dem ljuger, kanske båda.
Dels så syntes inget plastskynke på bilderna från i går och dels skriver personen som är där i dag att resterna de hittade inte låg i det stora hålet, utan i en skreva bakom.
Citera
2021-03-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Nej, det fick vi inte. Det vi enda vet är att en ung man blivit fotad i ett hål.

Att sedan googla fram lite gore är inte direkt svårt.
Vi vet att en ung man har blivit fotad på fyndplatsen. Bilderna visar klart och tydligt att det är rätt ställe.
Citera
2021-03-07, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
Delar av kropp. En gammal pannlampa. Ett fragment av matförpackning.
Nej jag är ingen expert. Jag tror polisen missade dom här bitarna.
Du är ingen expert säger du,då bör du inte kunna uttala dig om det du funnit. Förutom ev pannlampa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehead66a
Du är ingen expert säger du,då bör du inte kunna uttala dig om det du funnit. Förutom ev pannlampa
Han svarade på min fråga, där jag bad om hans bedömning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elidahme
Vad ser du som troligast? Att polis lämnat kvar dessa bevis samt att övriga personer som var på plats efter dessutom har missat dem, eller att denna person helt enkelt trollar och tagit med rekvisita till platsen för att skapa sensationella bilder?
Det verkar ju inte vara mänskliga kvarlevor som har hittats idag. Så han kan ha misstagit sig först. Däremot kan det ju vara sant att han har hittat en pannlampa. Men den behöver ju inte komma från offret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in