2021-03-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok, ja du tänker så. Jag tänkte att det inte spelar så stor roll vem som börjar så jag valde bara Emelie.
Vet inte ens vad det innebär

tror inte heller det spelar roll men hade velat se vem ponne valt
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag gissar att Malin kommer säga något imorgon, typ fråga Judith om hon har koll på vad som gäller när det kommer till samtycke. Eller vore det lite väl hårt av Malin kanske? Hon kanske ger den piken till hela gruppen ist för bara Judith, är ju fler som varit lite över gränsen när det kommer till det också.
Det vore fint om det kom nåt sånt från Malin imorgon. Hoppas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nä, det är ju bara de som sitter säkert som är med. Var lite inne på att det kunde handla om att rädda någon först eftersom det förfarande är så pass många som hänger löst, men nu är jag lite inne på att det är en fördel inför nästkommande vecka i en tävling eller något.

Du tänker så, det låter faktiskt väldigt troligt att det är så
2021-03-07, 14:00
Medlem
Spajdors avatar
Huset är verkligen tråkigt när man föredrar att titta på Emelie som sminkar 50 nyanser av brunt.
2021-03-07, 14:00
Medlem
xrlpyts avatar
Jag har egentligen inget emot Luis, utom att han är lite väl dryg mot Simon ibland, men han får gärna åka hem i morgon. Alla de andra brinner verkligen för att vara kvar i BB, medan Luis (som han ju förklarade igår) är mer "det blir som det blir, jag har inga problem att åka hem" ..
2021-03-07, 14:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det vore fint om det kom nåt sånt från Malin imorgon. Hoppas
Det man såg igår borde ju naturligtvis, utan minsta tvekan, innebära att lebban måste lämna. Det finns tumme ner klart och tydligt. Ändå fortsätter lebban. Katti fick en nominering för lappjävel men påtvingad sex skall innebära direkt ut.
2021-03-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Huset är verkligen tråkigt när man föredrar att titta på Emelie som sminkar 50 nyanser av brunt.

Hahaha. Spot on!
2021-03-07, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror inte heller det spelar roll men hade velat se vem ponne valt

Han hade valt Therese alla dagar i veckan. Framför samtliga i det där huset
2021-03-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Tror du? Jag tror def Simon.
2021-03-07, 14:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det man såg igår borde ju naturligtvis, utan minsta tvekan, innebära att lebban måste lämna. Det finns tumme ner klart och tydligt. Ändå fortsätter lebban. Katti fick en nominering för lappjävel men påtvingad sex skall innebära direkt ut.
BB borde kolla med Emelie om kjolgrejen om de inte redan gjort det.
2021-03-07, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

kan han inte då hon är nominerad och han immun det är bara dem immuna som ska vara med i paketutdelningen
2021-03-07, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kan han inte då hon är nominerad och han immun det är bara dem immuna som ska vara med i paketutdelningen

Ah, du menar så! Tror både jag och föregående var inne på vem han skulle välja att rädda om han vann en sådan makt. Gosch vad hjärnan är mos efter helgens sträcktittande, total gröt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in