2021-03-07, 13:35
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Men lite så! Tycker det är väldigt irriterande att man ska rösta om något som man inte vet vad det innebär. Men antar väl att det är som sist? Att de blockar? Fast vet inte. Jag röstade på joel
Förmodligen är det att man kan rädda 1 eller 2 om man vinner. Hur många hänger löst?
2021-03-07, 13:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
En del idioter tror att det fortfarande går att få immunitet från måndagens utröstning, men det går det inte.
Menar du mig? Rimligt att kalla någon idiot av den anledningen.
2021-03-07, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Menar du mig? Rimligt att kalla någon idiot av den anledningen.

Nä, läste i Facebook gruppen.
Jag vet 100% att ingen kan bli immun.
2021-03-07, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Förmodligen är det att man kan rädda 1 eller 2 om man vinner. Hur många hänger löst?

Det är 5 som hänger löst. Borde varit 4 men AD gav bara peddo immunitet. Vore konstigt om en till skulle bli immun med tanke på att röstningen redan ligger uppe men man vet aldrig. De har ju tabbar sig så jävla mycket i år
2021-03-07, 13:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fem fortfarande..
2021-03-07, 13:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ok. Ser att fler än mig här spekulerar i att den som vinner pakettävlingen kan få göra någon immun. Vi får väl se hur det blir.
2021-03-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Klickat bäst med Simon, katti och steph. Mest lik var riktigt svår dock! Känner mig inte lik någon. Skulle väl vara Luis förutom att jag skulle ha koll på faktan jag slänger ut mig 😂😎

Som jag uppfattade det var det hennes föräldrar som satte henne i kö för de tyckte inte hon kunde se ut så. Sjukt.
Stämmer! Så sa hon. Dessutom hade hon bara varit tjock något år innan hon sattes i kön. Då borde hon väl ha försökt utan operation. Dock kan operationen inte riktigt vara lyckad, hon måste väl väga mint 100 kilo fortfarande? Igår när hon hade en tight klänning såg man verkligen hur tjock hon är.

Hon säger att det viktiga är att må bra men det kan inte vara bra att vara övervikt. Särskilt inte med stora mängder bukfetma.
2021-03-07, 13:40
Medlem
Citat:

Eftersom det gäller någon som sitter säkert kan det ju innebära någonting inför nästkommande vecka, typ fördel i en tävling. Vad tror du?
2021-03-07, 13:42
Medlem
SphincterAnis avatar
Hur många kan man rösta på imorgon? Känns problematiskt att det är fem som hänger löst och att man bara ska få rösta på en? Låt säga att många gillar tre av personerna (t.ex. Simon, Nardos och Therese), men två av dessa mer och lägger sina röster på dem istället. Då ligger den tredje risigt till trots att denna är mer populär än de resterande två (t.ex. Luis och Katti) som hänger löst.
2021-03-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Undrar vad de som Judith är på tycker innerst inne. Undrar om hon kommer få hållas eller om någon kommer säga ifrån till slut.

Så länge dom är med på de så är det ju inga problem. Men blir det så här varje fest. Så tror jag dom kommer tröttna och säga till henne. Jag är trött på henne, har jag vart hela tiden visserligen.
2021-03-07, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Undrar jag med, kan det vara så att sista personen som får paket blir immun eller den som får flest paket?
Så tråkigt när dem inte förklara ordentligt vad vi egentligen röstar på

Nä, det är ju bara de som sitter säkert som är med. Var lite inne på att det kunde handla om att rädda någon först eftersom det förfarande är så pass många som hänger löst, men nu är jag lite inne på att det är en fördel inför nästkommande vecka i en tävling eller något.
2021-03-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hur många kan man rösta på imorgon? Känns problematiskt att det är fem som hänger löst och att man bara ska få rösta på en? Låt säga att många gillar tre av personerna (t.ex. Simon, Nardos och Therese), men två av dessa mer och lägger sina röster på dem istället. Då ligger den tredje risigt till trots att denna är mer populär än de resterande två (t.ex. Luis och Katti) som hänger löst.

Om det fortfarande är fem personer imorgon, så tror jag det kan bli så att Malin kommer meddela om de två som fått flest röster och de klarar sig. Sen påbörjas en ny omröstning i direktsändning där man får rösta på den man helst vill ha kvar av de tre resterande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in