2021-03-07, 08:54
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Brejk inom en antivax-rörelse som är lika hatad som nazister? Lycka till med den karriären.
Alltså. Han kan ju mycket väl bli B-kändis genom att bli sedd som ett skämt och rolig halvfigur. Se bara på alla dokusåpabeppon som började som driftkuckun och sedan blev kändisar. Han kommer nog till sist tillbaka till TV4 som deltagare i "Let's Dance" 2028.
Citera
2021-03-07, 08:55
Medlem
Ratads avatar
Förövrigt påminner han om Johan Rheborgs obehagligt trovärdiga narcissistiska överåriga student i "Torsk på Tallin".
Citera
2021-03-07, 10:18
Medlem
JustZlatans avatar
En bortskämd brat som har fått allting från sina rika föräldrar. Har inte jobbat en dag i sitt liv på ett riktigt jobb. Förstår att Stockholmsäcklen ser upp till denna clown.
Citera
2021-03-07, 10:23
Medlem
Ograsts avatar
Mattias Wåg har rätt, arrangörerna bakom denna stollemanifestation till marsch är alla entreprenörer och individualistiska till sin natur. De tenderar också att gilla ipa, skägg och newage flumilum! Yoga leder till radikalisering - nu är det belagt.

https://twitter.com/guldfiske/status/1368461967468466181
Citera
2021-03-07, 11:02
Medlem
Han är kung. Han fick med sig både högern och vänstern igår. Han fick högern att skandera vänsterfraser och han fick vänstern att skandera högerfraser. Det är dom socialt missanpassade som förändrar världen. Han fick mig att inse igår att tillsammans bortom politiken vill vi samma sak och bara tillsammans kan vi sätta stopp för globalisternas agenda.
Citera
2021-03-07, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Är han gripen nu? Någon som vet?
Han måste låsas in omgående, han är ett hot mot vårat samhälle!
lär ju bli gripen i dag eller i morgon
Citera
2021-03-07, 12:35
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
En bortskämd brat som har fått allting från sina rika föräldrar. Har inte jobbat en dag i sitt liv på ett riktigt jobb. Förstår att Stockholmsäcklen ser upp till denna clown.
Precis. Typisk sitta i sitt Gated Community område bland endast svenskar och sitta och peka finger på vad vi övriga ska hysa för åsikter. Journalist nästa?
Citera
2021-03-07, 13:04
Medlem
orengs avatar
Han driver Smart Labz, skumt företag som gör tester.
https://www.facebook.com/smartlabzsweden/
Inlägg från 22 april så verkar de tro att covid-19 finns i alla fall.
Citera
2021-03-07, 13:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
"Filip, med "F", Sjöström".

Jag noterar att han kallar sig "entreprenör". Personer som kallar sig det brukar ha en rad mentala åkommor (inte sällan sociopati eller psykopati) och jag gissar att Filip med foliehatten (båda med "F") har garderoben full.
Åh gud ja, 100% på den. Så fort man hör "jag är en entreprenör" så ska man dra åt sig öronen. Den förra "entreprenören" jag stötte på kunde inte ens betala sin egen mat.

Samma, om inte än värre, med psykopater och narcissister som kallar sig "visionärer".
Citera
2021-03-07, 13:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Han driver Smart Labz, skumt företag som gör tester.
https://www.facebook.com/smartlabzsweden/
Inlägg från 22 april så verkar de tro att covid-19 finns i alla fall.
Omg. Har du läst recensionerna? Batiktanter och annat bös.
Citera
2021-03-07, 13:41
Medlem
Karismatisk (nåja) ledare
Narcissist
Fanatiker
Musikalisk
Megalomani
Självutnämnd rebell

Det enda som fattas är ett harem av småflickor och en jävla massa droger så kan han köra igång sitt helter skelter på allvar...
Citera
2021-03-07, 13:42
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Åh gud ja, 100% på den. Så fort man hör "jag är en entreprenör" så ska man dra åt sig öronen. Den förra "entreprenören" jag stötte på kunde inte ens betala sin egen mat.

Samma, om inte än värre, med psykopater och narcissister som kallar sig "visionärer".
Eller "inspiratörer". Av Idol-klippet att döma så vill visst Filip vara en "inspiratör".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in