2021-03-06, 03:14
Medlem
frekkinheads avatar
Inte mycket rotborste på sistone?
2021-03-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Desperat hjälp nu!
Bästa EMI banken som inte upplyser skatteverket?

Är inte Bitsafe bra eller? betalkort å grejer, betala dina räkningar med din vanliga lön och betala dina dagliga inköp Bitsafe-kortet?
2021-03-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Är inte Bitsafe bra eller? betalkort å grejer, betala dina räkningar med din vanliga lön och betala dina dagliga inköp Bitsafe-kortet?

Kortet som strular, de skickar det aldrig, gått månader. Kontaktar man bitsafe supporten får man samma svar gång på gång, annars är väl bitsafe det bästa.
2021-03-06, 20:35
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Kortet som strular, de skickar det aldrig, gått månader. Kontaktar man bitsafe supporten får man samma svar gång på gång, annars är väl bitsafe det bästa.

Fick mitt utan problem. Kontaktade support då dom hade registrerat mitt hemland fel pga numret jag använde när jag registrerade mig. Dom svarade och ordnade det inom ett dygn.

Kortet fungerar bra. Inga problem alls. Fick det på 2 veckor.
Senast redigerad av Bbobi 2021-03-06 kl. 20:40.
2021-03-06, 22:39
Medlem
Har jobbat på olika nu, får erkänna att det är mer jobb mellan de olika, någon som har samma erfarenhet, vart är bättre och sämre? Får nog välja mina sidor här, såhär kan jag fan inte hålla på. frekkinhead och se8035, ni verkar vara veteraner Lust att hjälpa mig lite här Ska jag skriva hur många kukar jag skall suga och hur mycket jag ska bli fistad så vill jag fan ha bästa möjliga betalning. på endel ställen kan man dra iväg ett meddelande på 20 sek och andra måste man sitta och granska, fan grabbar hjälp mig!!!
2021-03-07, 00:49
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Har jobbat på olika nu, får erkänna att det är mer jobb mellan de olika, någon som har samma erfarenhet, vart är bättre och sämre? Får nog välja mina sidor här, såhär kan jag fan inte hålla på. frekkinhead och se8035, ni verkar vara veteraner Lust att hjälpa mig lite här Ska jag skriva hur många kukar jag skall suga och hur mycket jag ska bli fistad så vill jag fan ha bästa möjliga betalning. på endel ställen kan man dra iväg ett meddelande på 20 sek och andra måste man sitta och granska, fan grabbar hjälp mig!!!
Tycker operating4you är det bästa alternativet. Men sen tror jag att det beror lite på hur många mess du gör i veckan också. Gör du 2000+ varje vecka så är JH bäst rent ersättningsmässigt. Men kan du offra några euro för en softare arbetsmiljö så skulle jag välja o4u.
2021-03-07, 02:29
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Sök in på allt du kan och var tacksam om du får. Du lär gilla det lite för mycket. Men du har fortfarande inte svarat på VART DU BOR?!
2021-03-07, 05:28
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Personligen skulle jag lätt satsa på CW bäst alla dagar i veckan,
JH operador är det alldeles för mycket gnäll och tjafs. Visst får du bonus men dom har massa folk som messar dig stup i kvarten eller skriver fel.
på CW gör du bra mess tjänar mindre men du slipper massa klagande för småsaker.
Du ska skriva det kunden vill ha om han vill ta dig i röven så är det lugnt för du vill ju ha mer mess.
Om han vill fista dig så är det guld med även att det är massa fel. Men kunden ska ju ha rätt.
Så bara gilla läget låt fantasin flöda och chilla.
2021-03-07, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Personligen skulle jag lätt satsa på CW bäst alla dagar i veckan,
JH operador är det alldeles för mycket gnäll och tjafs. Visst får du bonus men dom har massa folk som messar dig stup i kvarten eller skriver fel.
på CW gör du bra mess tjänar mindre men du slipper massa klagande för småsaker.
Du ska skriva det kunden vill ha om han vill ta dig i röven så är det lugnt för du vill ju ha mer mess.
Om han vill fista dig så är det guld med även att det är massa fel. Men kunden ska ju ha rätt.
Så bara gilla läget låt fantasin flöda och chilla.

Håller med, hellre tjäna 13000 kronor för 11000 meddelanden hos CW än 17000 kronor hos JH, för att slippa bli kontrollerad för småsaker.

Enda nackdelen med CW är att det inte alltid finns jobb-pass eftersom skiften man bokar veckan före, redan har hunnit bli fullbokade av andra agenter.
2021-03-07, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Fick mitt utan problem. Kontaktade support då dom hade registrerat mitt hemland fel pga numret jag använde när jag registrerade mig. Dom svarade och ordnade det inom ett dygn.

Kortet fungerar bra. Inga problem alls. Fick det på 2 veckor.

Mejla du eller ringde du om hjälp?
2021-03-07, 12:19
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Mejla du eller ringde du om hjälp?

Mailade. Var skeptiskt efter allt dåligt jag läst i den här tråden men var som sagt inga problem.
2021-03-07, 12:24
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Håller med, hellre tjäna 13000 kronor för 11000 meddelanden hos CW än 17000 kronor hos JH, för att slippa bli kontrollerad för småsaker.

Enda nackdelen med CW är att det inte alltid finns jobb-pass eftersom skiften man bokar veckan före, redan har hunnit bli fullbokade av andra agenter.

Är ni analfabeter eller såna där som svarar på players meddelande när han säger att hans fru dog förra månaden med att fråga om han är gift?

Då passar väl oper bättre för er för dom tycker ju inte sånt ens behöver loggas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in